Sizce neden cevap vermedi? Kadınlar hemen unutur mu?

Eski sevgilimle ayrilali 1 yıl oluyor ve 5 yıllık iliskiydi. Ben hatalıydım o sıralar kafam başka yerlerdeydi. Çok çabaladı hatta ama ben bitirme kafasindaydim. Şimdi Çok pişmanım cok kez yazdım hiç cevap vermedi. En son doğum gününü kutladım görüldü bile atmadı. Çok ağrıma gitti sizce neden cevap vermiyor? Tamam kötü şeyler yaşattım ama bir cevabı bile hak etmiyor muyum?
Sizce neden cevap vermedi? Kadınlar hemen unutur mu?
Cevapla