Sevgilimi aradım, numara kullanılmamaktadır uyarısı çıktı. Dolandırıcı mı?

Merhaba arkadaşlar aşırı saçma sapan bir durum içerisindeyim. Erkek arkadaşım gün icerisin de yazmaz ya da aramaz sabah akşam işe gitmeden işten geldikten sonra yazar arar sebebini sordugum da işlerim yogun oluyor ve gunduz mesajlasmayi sevmiyordum vs diyordu ben de saygi duyuyordum yazip aramiyordum. Bir aylik bir iliski bu arada, gunduz ben de calistigim icin pek vaktim olmuyor zaten onemsemiyordum. Bir ara sıkıştirdim devlet meselesi mi lan bu desen o kadar onemli falan diyordu, kendimi hazir hissettigim de anlatacagim vs. Neyse bugun oyle bi kafama esti aradim veee aradiginiz numara kullanilmamaktadir diyor şaka gibiii dolandirici mi ne😂 gercekten sinirlerim cok bozuldu bi akil verin bana Allah rızası icin

Sevgilimi aradım, numara kullanılmamaktadır uyarısı çıktı. Dolandırıcı mı?
Cevapla