Erkekler ikinci evliliği aşkla yapmışsa ilk eşini ara sıra hatırlar mı ve özler mi?

Nişanlım 36 yaşında. Ben de 25. Eski eşi de 35 imiş. Onunla aşk evliliği yapmadığını söylüyor Allah belasını versin falan diyor da bence sallıyor. Kadın da kendisi de avukat yani kimsenin zorlayacak hali yok evlen diye. İllaki sevmiştir.

3 yıl sürmüş evlilikleri ve çocukları yok. Bu benim açımdan iyi bir şey açıkçası. Süren bir bağları olsun istemezdim.

Bana şu an aşık bunu biliyorum. Ve benden çocuk istiyor. Ama bunu yaşı geçtiği için mi yoksa gerçekten benden çocuğu olsun istediği için mi istiyor bilmiyorum. Arkadaşlarım “3 yıl kadınla evli olmasına rağmen çocuk istememiş senden istiyor. Hem daha genç ve güzelsin neden onu hatırlasın ki?” vs diyor ama ben rahat edemiyorum pek.

hiç bahsetmemesine rağmen kıskanıyorum durduk yere.

Eski eşi aklına gelir mi ara sıra insanın? Ya da özler mi?

Erkekler ikinci evliliği aşkla yapmışsa ilk eşini ara sıra hatırlar mı ve özler mi?
Cevapla