Nişanlım 36 yaşında. Ben de 25. Eski eşi de 35 imiş. Onunla aşk evliliği yapmadığını söylüyor Allah belasını versin falan diyor da bence sallıyor. Kadın da kendisi de avukat yani kimsenin zorlayacak hali yok evlen diye. İllaki sevmiştir.
3 yıl sürmüş evlilikleri ve çocukları yok. Bu benim açımdan iyi bir şey açıkçası. Süren bir bağları olsun istemezdim.
Bana şu an aşık bunu biliyorum. Ve benden çocuk istiyor. Ama bunu yaşı geçtiği için mi yoksa gerçekten benden çocuğu olsun istediği için mi istiyor bilmiyorum. Arkadaşlarım “3 yıl kadınla evli olmasına rağmen çocuk istememiş senden istiyor. Hem daha genç ve güzelsin neden onu hatırlasın ki?” vs diyor ama ben rahat edemiyorum pek.
hiç bahsetmemesine rağmen kıskanıyorum durduk yere.
Eski eşi aklına gelir mi ara sıra insanın? Ya da özler mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer