Sevgili olmuşuz haberim yok, ben hâlâ flörtöz devam ettiğim zamanlar oldu. Çözüm olarak “flört beyim” derim , baktım tepki gösteriyor buna değilizdir yani. Biraz garipseniyor ama en azından “işte beni bu yola sürükledin” diyemez ya da ikilem kalmıyor. Yeni kriterim çıkma teklifi edeceksin göreceğim ben bunu 😅
Hayır hiç öyle bir şey yaşamadım ben.. zaten bugünler de insanlar sevgili olmakla flört kavramını karıştırıyor :D :D yani mesela flört ediyor tanışma aşamasına diyelim direk hayatına müdahale etme hakkını görüyorlar.. bir de başta zaten nasıl biri olduğunu biliyor ama flörtten sonra ise değiştirmeye çalışıyorlar.. bu tür kişiler de bence sevgiyi bilmiyor gerçekten
Bana da oldu lisedeyken birisi ücrada sıkıştırıp dudaktan öpmek üzereydi ki sevgilisi vardı zaten bende bir anda başkasının kız arkadaşını öpemem dedim arkam duvar ve tam nefesi yüzüme vururken şöyle 10 santim den kurtardık yani
diğeri de sırıl sıklam aşıkmış biraz geç fark ettim ama anlamamış gibi yaptım çünkü o da eğer karşılı versem çoktan bişeyler yapabilir di çünkü beni görünce kızarıyor bakışı değişiyor yüzü gözü oynuyordu
Neyse onların açısından bakınca onlara da hak veriyorum insan birilerine aşık olabilir
Ama bazen karşılık veremeyeceğimiz durumlar oluyor demekki aynı şekilde karşılık göremeyeceğimiz durumlar da olabiliyor
Kendi kendine gelin güvey olanlar neyin kafasını yaşarlar anlamam. Eskiden ne güzel biriyle haber yollardın hatta en yakın kız arkadaşı üzerinden yürürdü bu işler. Haber gelene kadar yaşanılan heyecan oda ayrı bir güzeldi. Bizim nesilden sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı
Bırak flört etmeyi , selam vermediğim dengesizin biri tüm aileye kendisi benim sevgilimdir diyerek berbat etti ortalığı 😂 ondan artık dikkat ediyorum böyle şeylere
Maalesef günümüzde ilgi ve normal konuşma sevgili olarak algılanıyor. Artık zaman değerli ve boşuna harcamak gereksiz. Direkt sevgili olalım desek tepki çok olur, arkadaş olabilir miyiz desek eee sonuçta ne olacak? İlişki yaşayabilir miyiz? Aşırı tepki olacak. Flörtüz demek en makul olanı kalıyor kolay değiştirilebilir, terk edilebilir ve bırakılabilir. Duygular artık satılır bir meta oldu.