
Onca işi arasında kötü olduğumu düşünüp iyimisin diye gelen arama çok mutlu etti beni☺️ sen varsın hayatımda ben kötü olur muyum iyi ki varsın ❤️S ❤️

Onca işi arasında kötü olduğumu düşünüp iyimisin diye gelen arama çok mutlu etti beni☺️ sen varsın hayatımda ben kötü olur muyum iyi ki varsın ❤️S ❤️
Tabi ki de davranışla daha güzel olur.. yani söze gelince herkes der zaten seni seviyorum diye.. ama önemli olan bunu hissettirmek ve göstermektir diye düşünüyorum
Elbette insan sevgisini davranışlarıyla belli etmelidir çünkü sevilen insan sevildiğini böyle daha fazla hisseder fakat bunu yaparken güzel sözler söylemekte çok zor olmasa gerek diye düşünüyorum.
Rica ederim
Ben kadın olmama rağmen sözle pek yapamıyorum aslında çok seviyorum ama genelde davranışlarımla ona ilgi alakamla onu kendimden bile fazla düşünmekle gösterdiğimi düşünüyorum
Çok yüksek oranda davranışlarla göstermek etkili, hissettirilmeyen hiçbir sözün anlamı yoktur. Tabi bu sözlere gerek yok demek değil, ağırlıklı olması gerekmez sadece.
Cevap
15Cevap
Yağmurda üşümeyim diye bir an tereddüt etmeden ceketini vermesi, üzerime semsiye tutması. Sen bir şey demesen de olur be adam😻
Eyleme dökülmeyen hiç bir sözün önemi yoktur..
Kadınlar sözlere önem verir diyorlar ama kısmen bu doğru değil. Davranışlarla ölçülü olmayan hiç bir sözün tesiri yok.
Davranış her zaman daha etkilidir. Söz ile ifade etmek sevmeyen bir insanın da yapabileceği bir şey. Davranışlar gerçeği ortaya koyar
Davranışlar daha önemli öyle tatlı dile konuşup iyi davranmayan çok var. Tabi güzel sözler de oldu mu daha etkili ve anlamlı oluyor
Lafla peynir gemisi yürümez sözünün doğru olduğunu düşünüyorum.
Davranışlar sözü pekiştiriyorsa daha etkilidir.
Kuru kuru seni seviyorum dese nolur göstermedikten sonra
Tabi ki de davranışla sözle her şey çok basit önemli olan bunu davranışa dökebilmek
Her ikiside çok önemli insan bazen sevgiyi hissetmek bazen de duymak ister.
Davranışı ve devamlılığı daha önemli benim için… sözde anlık şeyler etkilemez…
Sevgi tamamen eylemdir. Kişi sevdiğini sözle ifade edemez. Davranışları bunu belirler.
2 sini bir arada yapmanında bence bir zararı yok faydası var
Kesinlikle davranış, içi boş sözler söyleyip sevgisinin dilencisi yapacaksa gitsin o sözlerini duvara anlatsın. Bana davranış önemli
Davranışla tabii ki ama ara sıra dile de getirin çok zor değil duymak ta istiyoruz
Davranış. Sözde herkes seviyor
Davranışlar niyetin de devamıdır.
Davranışla olan daha samimi geliyor bana
Sözler ve davranışlar örtüşmeli.
İkisi daha iyi olur birazda temas
Sözle daha etkili olır
Davranis tabi sozde herkes melek icraat õnemli..
Davranışla
Davranışla
sözler boş oluyor
Davranışla
Davranışla
Davranış tabiiki
İkisi de
davranış
Davranış her zaman
davranışla
davranışla bence
Davranışla
İkiside bence
Davranışla
Her ikiside
Davranışla
Sözle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?