benim hayatımda çok kişi geçmedi bu 1 bjnla gurur duyuyorum bu 2 ben acizim evet ama yapacak bişeyim yok bu3 nerde aplamam gerektiğini de sana sormuyorum buda 4 belliki konuşmalarından yaşın küçük ya da olgunlaşmamışssın daha eyvllh
Dengim değilsin istersen 45 yaşında ol. Once kendini geliştir temel şeyleri öğren sonra gel karşıma ki ciddiye alabileyim seni. Ayrica şu zavalliligi da at üstünden çok acınası duruyosun
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hey erkekler nezaman sizi gerçekten seven birinşn kıymetini anlarsınız? cvp kaybedince mi ya da layığınızı buluncamı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Karaktersiz olan anlamaz
Anlamasın kendş kaybeder
Ben sevmedikten sonra kıymeti anlamam zor.
Pekş sevmekmş zor yoksa sevikmekmi
Zor olan sevmek. Sevilmek irademize bağlı değil ama sevmek irade bağlamında.
Peki tamam ozaman o irade bende nşye yok neden vazgeçemiyorum arkadaş bk mu var o kişide
Duygularınızı kontrol edemeyebilirsiniz, genç yaşlarda çok normal.
Ama çok yoruldum yıprandım usandım bir tek vaz geçemedim keşke benşmin dğşğnme merkezinden söküp alabilseydim onu üzerine sifonu çekerdim
Duygularınızı anlayabiliyorum. Lakin oto kontrolü geliştirmek yararınıza olacaktır.
O nasıl olacakmış
Kolay bir şey değil, psikoloji üzerine bir şeyler okumanızı tavsiye edebilirim.
Bukadqr zayıf bşri depilim aslında son zamanlarda savaşmayı bıraktım nolacak bilmiyorım
Yeniden savaşmanız gerekir. Kendiniz toparlayıp ayağa kalkın ve mücadele edin. En çok da kendinizle mücadele edin gerekirse.
O benim kıymetimi anladigi zaman
Sen Türkçeyi öğrenince
Sen öğrenmişssinde ne olmuş adın yabancı olduktan sonra gğnğm berbat geçiyor zaten bşrde sen tuz biber olma ok
Ne diyosun Türkçe öğren anlamıyorum. I don't understand
Çok şey söylerdim de neyse parmaklarımı yormaya değmezssin
Hiiii bak sen nelerde biliyo dhdjsjsj
Lafta sokmayı öğrenmiş 😂
Tamam neyse takılma sen bende gerginim bu aralar kb belkide gerçekten kötü hissediyosundur kötü davranmak istemem
Sen herşeyi öğrenmişssin ama bi kadınla nasıl konuşacağını ve vicdan merhamertle hareket etmeyi öğrenememişssin
Lan alttan alıyorum bir yerin kalkmasın. Hadi dedim yazıktır kalbi kırılmasın Size her şey mustehak git şimdi az ötede ağla
şu an tamda dediğin şeyi yapıyosun hatta ayakta alkışlıyorum seni
Ağla ağla hadi hangi erkek attıysa kazık tüm erkeklere düşman ol
Mustehak size
Sen adamın ömrünü yersin ohhh herif iyi yapmış
İnşllah niyet lerün gibi biri karşına çıkar gğnü gelirde bu lafımı hatırlarsın
Benim çok kişi geldi geçti hayatımdan herkes sen gibi aciz değil sağda solda ağlamıyor merak etme
Ben sana insanca yaklaştım kalbin kırılmıştır kaba davrandım diye sen kasindin Size mustehak her şey
benim hayatımda çok kişi geçmedi bu 1 bjnla gurur duyuyorum bu 2 ben acizim evet ama yapacak bişeyim yok bu3 nerde aplamam gerektiğini de sana sormuyorum buda 4 belliki konuşmalarından yaşın küçük ya da olgunlaşmamışssın daha eyvllh
Eziksin çok konuşma bence acizliginle övünmen ayrı komik ve çok acınası duruyosun
Konuşmalarım batmıştır gerçekler acıdır acıtır Daha Türkçeyi bile konuşup yazamayan biri için fazla boş özgüvenlisin
İstersen önce yazı yazmayı sonra ana dilini bir öğren yazdıklarını okuyabileyim daha sonra bu olgunluk gelişim konularına geçiş yaparız seviyene göre
Hasbinallah lan bak kaşınma
Dengim değilsin istersen 45 yaşında ol. Once kendini geliştir temel şeyleri öğren sonra gel karşıma ki ciddiye alabileyim seni. Ayrica şu zavalliligi da at üstünden çok acınası duruyosun
Gerçekten boş bir insansın ve selam buda son msjım ergen
Muhatap olduğum kişilere bak kendimden özür diliyorum
Değer verirse
Aşk yok