Bunun gibi başka konularda da çelişmeye başladı sizce sebebi ne olabilir? Sevgisi bitiyor mu veya benden mi soğudu yoksa başka birini buldu da ona kaymamak için mi bana böyle konuşuyor? Sanki kilo vermezsem benden daha çok soğuyacakmış gibi. Elbette kimse için kendimi değiştirmeye çalışmam ben zaten sağlığım için elimden geleni yapıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Onunla son görüşmem 2 ay önceydi ve gayet iyi geçmişti. Bu tavırları 1 haftadır var.
En başta fiziğimi beğendiğini ve beni olduğum gibi kabul ettiğini söyleyen sevgili neden şimdi kilomdan memnun değil?
Yok değil oturduğumuz ilçeler biraz uzak sadece şu an ikimizin de buluşmaya durumu müsait değil. Kendisinin şu an hiç durumu yok bayağı darda zaten bana gel diyor eve çağırıyor. O şeyi de yaptık öncesinde bununla bir sorunumuz yok.
ya birz ilgi isityor tabiki ama inan bir erkek yanına gelemeyecek akdar durumu yoksa bırak cidden o şeyin olması normal ama ille eve gitmek zorunda değilsin
Ben bir şey için zorundayız hissetmiyorum zaten öyle bir şey de söylemedim. Ben de şu an onun yanına gidemem ve o bunu anlayışla karşılıyor ama biraz ısrar ediyor. Son zamanlarda benimle konuşmayı kesti kafam dağınık diyor sanırım onun yanına gitmiyorum diye. Kilo ver derken bile " senin sağlığını düşünüyorum " diyor ama ben onu çoktan çözdüm.
Buluşmamızdan sonra da çoğu zaman çok romantikti çok düşünceliydi sonradan Ailevi problemleri çıktı evden falan ayrıldı konuşmaya çalışsam da onunla konuşmadı Çünkü dertlerini içine atıyor anlatmayı sevmiyor. Ben de normal olarak düşündüm soğukluğunu Hani bana bilerek soğuk yaptığını düşünmedim ama bu kilo mevzusundan sonra bir garibime gitti. Zaten ona birkaç kez demiştim benden soğuduysan ayrılabilirsin diye.
1. Kimse için kendimi değiştirmeye çalışmam ben zaten spor yapıyorum bunu belirtmişim yazıda. 2. O beni zaten biliyordu bilerek benimle oldu burada hata bende değil.
Benim boyum kilom konu değil şu an zaten şişman değilim hafif balık etliyim o eskiden biraz kaslıydı sonra bıraktı yani şu an onun bir tipi yok aslında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > En başta fiziğimi beğendiğini ve beni olduğum gibi kabul ettiğini söyleyen sevgili neden şimdi kilomdan memnun değil?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Erkek milleti işte elde ettikten sonra başkalarına yöneliyor
ver kilo o zaman çokmu kilo aldın sıkıntı kilo değil ilşkiden sonr akendini salman
Ben en başından böyleydim hatta sonradan kilo verdim kimse için de kilo alıp verecek halim yok. Beni beğensin diye yalvarıp yakarmıyorum.
benc eo kilo bahane bakımsız davranmandan yapabilir
Öyle de değilim asıl o bakımsız
Uzun zamandır buluşmuyoruz yeni yaptı bu tavırları
he buluşmayınca yaptı keisn kesin :D
Öyle mi dersin
yani uzaktan ilşkimi
Yok değil oturduğumuz ilçeler biraz uzak sadece şu an ikimizin de buluşmaya durumu müsait değil. Kendisinin şu an hiç durumu yok bayağı darda zaten bana gel diyor eve çağırıyor. O şeyi de yaptık öncesinde bununla bir sorunumuz yok.
ya birz ilgi isityor tabiki ama inan bir erkek yanına gelemeyecek akdar durumu yoksa bırak cidden o şeyin olması normal ama ille eve gitmek zorunda değilsin
Ben bir şey için zorundayız hissetmiyorum zaten öyle bir şey de söylemedim. Ben de şu an onun yanına gidemem ve o bunu anlayışla karşılıyor ama biraz ısrar ediyor. Son zamanlarda benimle konuşmayı kesti kafam dağınık diyor sanırım onun yanına gitmiyorum diye. Kilo ver derken bile " senin sağlığını düşünüyorum " diyor ama ben onu çoktan çözdüm.
valla dürüst olayım veriiyosan senden iyisi yok veremiyosan bahane bahane :D yazma sıklığı ne
Konuşmadığımız en uzun süre 3 gün. 3 günden sonra dün ben ona yazdım. Normalde en fazla bir gün olur ilk kez 3 gün oldu.
Buluşmamızdan sonra da çoğu zaman çok romantikti çok düşünceliydi sonradan Ailevi problemleri çıktı evden falan ayrıldı konuşmaya çalışsam da onunla konuşmadı Çünkü dertlerini içine atıyor anlatmayı sevmiyor. Ben de normal olarak düşündüm soğukluğunu Hani bana bilerek soğuk yaptığını düşünmedim ama bu kilo mevzusundan sonra bir garibime gitti. Zaten ona birkaç kez demiştim benden soğuduysan ayrılabilirsin diye.
ya bırakmaz
Zayifla sende hakli cocuk
1. Kimse için kendimi değiştirmeye çalışmam ben zaten spor yapıyorum bunu belirtmişim yazıda. 2. O beni zaten biliyordu bilerek benimle oldu burada hata bende değil.
Tabii sen dış görünüşün güzel olursa sevileceğine inanıyorsan orasını bilemem
Uzatma agzini tut hade
Ne saçmalıyorsun
Tosunum kendin icin zayifla diom
Tosun ne alaka hala saçmalayarak konuşuyorsun Ben zaten kendim için yaptığımı belirtmişim neden beni tekrarlamaya çalışıyorsun papağan mısın
Toso nie sinirlendin obez demedim sakin ol hadi baydin he
her şey tavlayana kadarmış demek ki
2 aydan fazla oldu şimdi bunu demeye başladı
Kendisinin tipi nasıl? Senin boyla kilon kaç?
Benim boyum kilom konu değil şu an zaten şişman değilim hafif balık etliyim o eskiden biraz kaslıydı sonra bıraktı yani şu an onun bir tipi yok aslında
182 boyundayım ben.78 kg nasıl sence?
Alakasız sordum kusura bakma lütfrn
Demekk8 gerçekten sevmiyo ayril yol ver
Isi bitti hevesi gecti denir bence
birkaç kez çakınca heves bitmiştir