Allah neden iyi kullarına hayal kırıklığı veriyor sürekli?

Sürekli acı , gözyaşı veriyor sürekli kötü kullarına da her şeyin en iyisini hep kötü kullarına veriyor ben zaten en iyisini istemiyorum sadece nötr davransın başka bir şey istemiyorum sürekli yoruldum kalp kırıklığı, hayal kırıklığı cidden iyi insanları hep üzüyor keşke dendigi gibi merhametli olsaydı
Güncellemeler
+1 yıl
Bana burada acıyı veriyor veriyor ben iyi biri olmaya çalışıyorum diğer dünyada yine cehenneme atmayacagi ne malum imtihan imtihan diyenler için dedigim. İmtihan dediğin şey dakika başı olmaz insan psikolojisine ters merhametli denilen şey bunu yapmamalı bence
Güncellemeler
+1 yıl
Bana yaptığı şeyleri diğer iyi kullarına yapmaz umarım iyi oldukça kötülük verdi. Karsima iyi insan çıkar dedikçe çöpten kullarını başıma bela etti. Dua bile etmiyorum artık kendim için çünkü aç gözlü olduğumu düşünür, çok şey istediğimi düşünür diye. Zaten koskoca bir hic oldum bir gün bir yerden atlar giderim zaten cehenneme gidecegim benim gibi kulunu cennete sokacak hâli yok ya
Allah neden iyi kullarına hayal kırıklığı veriyor sürekli?
Cevapla