İnsanız yani.. Sevmekten korktuğu halde sevmeyi/ sevilmeyi deli gibi isteyen de oluyor.. Hayallerimde evli barklı hatta kızını üniversiteye bile gönderen müthiş bir anneyken hayatımdaysa bu hayalden kaçıp duruyorum.. Sevmekten korkuyoruz kısaca dikeni fazla battı.. geçmiyor..🌹

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hiçbir duygudan korkmuyorum ben. Sevmek, aşık olmak güzel duygular. Sonunun nasıl bittiği önemli değil. Önemli olan hissederken ki verdiği haz.
Sevmek güzelde kimi sevecegin önemli.
Yaşanması gerekiyorsa o şey, sonuna kadar giderim
En son neden bu kadar yoruldun çok mu söylenenlerden farklı şeyler yaşanıyor
Dediğin çpk doğru benimde hayallerim var kızım olsun vs ama çok meşaketli ve yorucu.
Hayır hiçbir zaman korkmadım
Korktuk ama sor bana akıllandık mı 😅😅
Yoğurda üfleyecek ağız kalmadı... sen düşün artık.
Sevgilden asla korkulmamalı🌹✨️
Korktum
Yengeç burcu musun?
Seni sevdik popişin kalktı amucuhh diyecen jdjsjjs
Aferim guzuma