Kilolu (obez) bir insandan hoşlanıp sevgili olur musunuz? detay)?

Herkese merhabalar. Hemen konuya geçelim.
Bahsettiğimiz kilo gerçekten kilo yalnız. 100 ve üzeri kilolu insanlardan bahsediyorum. Yoksa balık etli, hafif toplu değil.
Ben bu zamana kadar hep kendim gibi normal kiloda olan insanlarla sevgili olmuşumdur. Kilolu erkekler ilgimi hiç çekmemişti. Sonuçta insan fiziği düzgün ve arzulayabileceği birini ister karşısında.
Ama ben bir ilki yaşıyorum!
şu an hayatımda ki insan gerçekten obez sayılabilecek biri. İlk tanıştığımda hiç o şekilde düşünmemiştim ama zamanla tanıyınca onun kadar sempatik, onun kadar iyi kalpli ve karakteri düzgün bir insan görmediğimi anladım.
Yüzü o kadar güzel ve sevimli ki inanın fiziğini görmüyor bile gözüm.
Zaten oda spora gidiyor kilo vermeye uğraşıyor.
Yani diyeceğim bir insanı direk fiziğine bakarak karalamayın baştan.

Fark edersiniz ki o insan sizin hayatınızda ki en iyi anlaştığınız insan ve sizi en çok güldüren insan oluvermiştir.

Hem kilo bu! Alınırda verilirde. Hani diyor ya bir söz "Beğendiğiniz bedenlere hayalinizdeki ruhları koyup aşk sanıyorsunuz."

Bunu yapmaktan vazgeçin :)
Kilolu (obez) bir insandan hoşlanıp sevgili olur musunuz? detay)?
Cevapla