
Konu şu 11 aylık bi ilişkimiz vardı. Başlarda instamdaki erkek arkadaşlarımdan rahatsız olduğunu nedenini ise erkeklerin niyetini bildiğinden rahatsız oluyorum hemcinslerimden dedi. Toplasanız 20 erkek vardı dediklerini çıkardım. 5 kişi kaldı ve 2 si hoca diğerleri kardeşim gibi olan kankalarımdı ama konuşmam etmem beğeni dahi yapmazdım üniversitede kalmıştı çünkü. Her neyse onunla story attığım gün kankalarım bana oo hayırlı olsun sevgili mi yaptın diye bi mesaj attılar ve deliye döndü. O kalan 5 kişiyide çıkarttı instayıda kavga oluyo diye kapattım onun için.(O da benim için kızları çıkadı ama hepsini değil) 39 kız vardı onda ve hepsinin ssini almıştım eklediği olursa ona göre konuşuyum kavga çıkmasın diye. Farklı birini gördüm ben kız eklemedim dondurup açmıştır ne biliyim dedi uzatmadım. Yine birini daha gördüm ve yine aynı şeyi söyledi çıkarmasını ya da instayı kapatmasını söyledim. Ben niyi kapatıyomuşum senin sınavın var benim yok dedi çıkarmadı da takıntılı manyak dedi. (1 ay bunun kavgasını yaptık.) Anlamayınca hissettiğimi bende o 5 engellettiği kişiyi geri ekledim sen yapıyosun ben yapamaz mıyım dedim. Sen beni onlarla aldattın artık nasıl güvenicem sana diyip dalga geçer gibi bi erkekle değil eklediklerinin hepsiyle aldattın dedi bana ve bitirdik.1 ay oluyo numaramı silmemiş ben sildim sevgim var ama çok kırıldım. Niyetim barışmak değil. Vicdanımdan soruyorum. Kutlamalı mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer