Sevgilim isten sonra saatlerce kahvede takiliyor.
Sonra bir kaç saat ayirip uykum var deyip uyuyor.
Evlendikten sonra gitmem diyor ama buna inanamiyorum.
Onunla evlilik yoluna çikilir mi sizce?
Sevgilim isten sonra saatlerce kahvede takiliyor.
Sonra bir kaç saat ayirip uykum var deyip uyuyor.
Evlendikten sonra gitmem diyor ama buna inanamiyorum.
Onunla evlilik yoluna çikilir mi sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Gider o yine
ama komikte bir yandan ya başka yere gitseydi kahvehaneye gitmek sorun mu bilemedim🤣
Sorun degil ama saatlerce orada takiliyor sorun o.
Bir ya da 2 saat degil, en az 4 saat
Haklısın evet pekte iyi değil
:(
Çıkılmaz , bir söz vardır bir insan yedisinde neyse yetmişinde odur. Değişen şeyler insanlar değil bakış acılarıdir yani değişmesini bekleme hayat yaşadığı sıkıntı stresi de düşünürsek gitmesi tetiklenir.
Kahveyi sevmiyorsan istemiyorsan kesinlikle evlenme çünkü kahveyi kolay kolay bırakmıyorlar
Kahvede ne yaparlar saatlerce onu anlamiyorum ki ben.
Bir saat olsa hiç birsey demem, ama o en az 4 saat kaliyor...
Batak okey kumar
Anladim... kotu aliskanlik
Bayağı hemde maaşın bir kısmı oraya gidiyor
Neden? Okey oynamak için parali mi?
Hayır kumar işte hesabına oynuyorlar yemeğine oynuyorlar 😂
O bana sadece kahve içmeye ya da okey oynamaya gidiyorum diyor. Bence saatlerce takiliyorsa kumar oyunuyordur
bir şey diyemem artık
Kumar oynamak için en az kaç saat lazim?
Sen bilirsin
Yahu kumar dediğin şey saate bağlı olmaz ki
Genel olarak ne zaman surer
Yahu ne bilim 30 dk da sürebilir saatlerce bunu süreyle olcemezsin 😂
Ya ne yapayim artik deli etmis beni
Sen en iyisi yavaştan kendini çek bundan
evlenince alışkanlıklarını aniden bırakabilir mi ki
Benim eşimde öyleydi ama hafta da 2 3 defa gider bekarken hep giderdi
Yani evlendikten sonra degisti mi?
Evet azalma oldu mesela arkadaşı çıkmazsa gitmiyor 1 arkadaşı var zaten samimi olduğu bekarken o olmasa da giderdi çıkmazsa evde çay kahve mac film izler değişti azaldı hafta sonları tabi arkadaşları ile çıkıyor hafta içi anca 2 3 defa belki 1 2 de olduğu oluyor değişebilir
?
Seninkide değişebilir benimki öyle okey felan oynamaz çay içmeye gider
Tesekkur ederim, ben degismez diye çok korkuyorum :( Insan evliyken biraz ilgi ister hani
Ayrica bekar iken gittigi zaman ne kadar takiliyordu?
Evlendikten sonra gitmem diyor bana zaten ama insan nasil alisirsa oyle kalir derler
Valla hafta sonuysa eğer bekar ken 12 1 giderdi akşam üstü dönerdi 4 5 arası sonra yemek ten sonra çıkar belki çıkmazdı şimdi ise hafta içleri genelde evde arkadaşı çıkarsa gider benimkide evlenince böyle her gece mi gidicen diyordum. evlenince değişecek diyordu dediği gibi azaldı belki biraz kişilik meselesi olabilir ya da evde eşi mutlu ediyorsa dışarı fazla kacmayabilir
Sen evlenmeden hiç korkmadin mi degismez diye?
Haklisin da bazilari evde huzur mutluluk olsa bile bir sebebple disari kaçarlar
Yok niye korkayım zaten eşim tek çocuk bu hayatta tej babası var ve o olmazsa tek ben varım benim çok şükür ailem var ve eşim kaybederse pişman olur ve bir daha da evlenemez ben onu kaç defa terketsem kendisi sürekli kapımdaydı kahve sonuçta kötü bir şey yapmadığı sürece benim için sorun olmazdı ben eşim i zaten 2 yıldır tanıyorum bu ay 3 yıla giricez kutlicaz nasipse eşim yani ben bu 2 yolda eşim i zaten konuşarak bazen yanlış larını görüp ders vererek kendi istediğim birine çevirdim buaksam mesela arkadaşınin babasının doğum günüydü arkadaşı çağırmış benim isim var gidemem ki dedim sende tek gitme dedim gitmedi ben eşim i çok zor şekilde getirdim bu evrelere beni kaybetme korkusu ders vermelerim düzeltti onu
kahveye giden erkekler itici
Çıkılır birlikte okey oynarsınız
Dalga geçme gerçekten çok uzuluyorum bu duruma
Değişmez
Bencede... oyle gorunuyor zaten
Sende öyle kabul edeceksin
Etmem kusura bakma, gozum disarida kalsin diye evlenmek istemiyorum ben
O zaman kendine hakim biri değişsin gözün dışarıya gidecekse
Sende onunla git ozaman kökten cözülür olay