Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bana yüzük almıştı evlilik teklifi için beraber seçmiştik onda şu an yüzügünü de teklifini de istemiyorum
5 senelik ilişkiniz var herşeyi onunla yaşadınız ama herkesi takip eden bir sevgiliniz var bu durumdan hoşlanmadığınızı defalarca kez söylemenize rağmen hala aynısı yapsaydı ne yapardınız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bır ınsan sevıyorsa bırıyle beraberse karşı cıns ful yok olur onun için olmaz yanı arkadaşta olmaz yalan onlar ha gunumuz rezil ilşkiden sayılmayanlar için normal ama adam gıbı ilişkiler için normal değil ve karşımdakı karşı cınsı bu kadar istiyorsa tekmeyı anında basarım hıcbır zaman buna katlanmadım ve katlanmam karşı cınsı bu kadar ısteyen bırı zerre sevmıyordur sen senı sevmeyen bırının yanında durmaya devam et
İnan napıcagımı bilmiyorum ona göre ilişkiyi mahveden benmişim çok takıyormuşum büyütüyormuşum gereksiz yere kimseyle konuşmuyormuş
Ya ne takması buyutmesı kardeşim pişman olucaksın normalleştırdıler bunu modernlık sanıyorlar bunu senı seven bırını bunumu yapar madem konuşmuyor o zaman takıp etmesın? Zor mu bu senı seven bırı karşı cıns için senı uzer mı akıllı ve mantıklı ol aşkından olsen dahı bırak ve bıda affetme boyle olmayın gercekden
Canımı da en çok yakan ne biliyomusun beni canından bile çok sevdiğini söyleyip bunları yapması inatla habire yapması defalarca kez söyledim çünkü. Belki yapma dedigim halde bir daha hiç yapmasaydı sorun etmezdim ama hep yaptı
Sen bılırsın benden bu kadar ben sadece soylerım ama karşı cıns için senı uzen bırı senı sevmez asla hiç bunuda bıl
Haklısın
Evlilik oncesi iliski yasayan her bayana mustehaktir kullanilip atilmak yapmayin yapmayin yapmayin yazik size
Biliyorum oldu bir kere geriye dönüş yok ne yapmalıyım böyle bişey kız arkadaşsınız yapsa tepkiniz ne olurdu
Boyle bir arkadasim olsa baska kiza bakmam
Ama konusmussun yaptigi aciklama ya tatmin etmeli seni ya da ayrılık
Bunun sonu yok hayatında biri varken başka insanları takip etmesi çok kırıcı bunun tatmin edici bir tarafı yok takipçi için yapması da çok komik ünlü biri degil bu kadar takip niye ben bunu görmezden gelip kabul edersem canım çok yanacak
Ozaman sana evlenecek kiz degil eglenilecek kiz olarak bakmis ayril ama bakirelik te gittiyse cok yazik sana
Yapacak bişey yok kardeşim olan oldu üzülsemde geri gelmicek
Evet yoluna bak gecmis olsun
Bence onu sars
Nasıl
Ona soğuk davran sende takipçi kas
Kişiliğim böyle biri degil işte onu hayatımdan çıkarıp beni hak eden biri ila çıkar karşıma
5 senelik ilişkin olmasa derdim ayrıl ama artık ayrılmak zor
Yapacak bişey yok ben kabul etmek istemiyorum bu durumu madem beni çok seviyorum yapmıcak vazgeçecek bu huyundan ama yok aynı degiştiremiyorum. Eğer onu böyle kabul edersem canım daha çok yanacak
Yani sizin ki karı koca ilişkisine dönmüş aslında bir çocuk eksik
Allah korumuş
iyi ki korunmuşsun diyelim yani çocuk olsa belki böyle davranmaz
İnsanın içinde olduktan sonra çocuk da çözüm degil
Bence evlen sonra bosan
Öyle şey mi olur boşanmak için evlenmiyor insanlar şimdi bir başım ağrıyorsa o zaman kırk başım ağrıcak bunlar dogulu bide boşanmak yok diyorlar
Boşanmak yoksa ayrılmakta yok o zaman
Hayır evliyken bu böyle sevgiliyken kimse kimseyi zorla tutamaz
Ben senin için dedim ilerde evlendiğin kişi yaşadıklarını problem edebilir ama evlensen senin için daha iyi olur diye düşündüm yani
Zaten kimseyi kandırmak gibi niyetim yok kabul eden böyle etsin kimse temiz dört dörtlük degil. Onunla evlensem benim için nesi iyi olur ki hangi konu da
Gelsenedm
Burdan konuşalım lütfen
Çok uzadı diye dedim
Engel atarsın
Yok cidden burdan konuşalım🙏
Ya şimdi sen evlenmeden birisiyle ilişkiye girmen bazı insanlar için problem olabilir herkesle birlikte oluyor imajı çizer yani
Ama öyle degil işte bunu kimseye inandıramam biliyorum ama onunla evlenip ya daha çok mutsuz olursam nasıl tek yaşıcam bu ekonomik kriz de evlenip
Tek yaşama derken
Olur da boşsnırsak bu krizde nasıl geçinip yaşıcam zor
Evlenmesen nasıl yaşıyorsan öyle
Ailemle yaşıyorum ama tek olunca bütün yük üstünde kadın olmak çok zor. Onunla evlenmenin avantajı ne peki
Neyse çok çok uzadı Allah yardımcınız olsun kadın olmanında kendine göre ağırlık ve sorumlulukları olduğu gibi erkeğinde belli sorumlulukları var şimdi ben evlenin diyordum ama vazgeçtim bu toksik ilişkiden tez vakit kurtul ve seni sevecek birini bul bundan sonra akıllı ol hemen ona kendini teslim etme bundan sonrası daha zor senin için
İnşallah kurtulurum bundan sonrası zor biliyorum bu şekilde evlilik yürür mü nereye kadar sabredicem hiç bilmiyorum ben hiç kimseye ne baktım ne ekledim birini ne flört ettim hayatımda biri varken onun böyle yapması canımı çok yakıyor işte
Gün doğmadan ne güneşler dogar
İnşallah öyle olur çok teşekkür ederim yorumların için 🙏
Rica ederim
Neden takip ediyor bakıp duşa mı alıyor
Takipçi kasmak içinmiş takip edip bir süre sonra çıkıyorum kimseyle konuşmuyorum diyor hiç birine inanmıyorum resimlerini begendikleri bile oldu kaç defa söyledim aynı
Hım şifresi var mı sende?
Önceden vardı artık yok olsa ne degişicek ki normal bişey mi sence bu
Değil tabi erkeklerin kızlara isteği çok fazla yani olsa en azından kontrol etmiş olurdun
İçinde olanı engelleyemedikten sonra zor
Yani çok seviyorsun belli üzüldüm adına
Yapacak bişey yok ben kabul etmek istemiyorum bu durumu madem beni çok seviyorum yapmıcak vazgeçecek bu huyundan ama yok aynı degiştiremiyorum. Eğer onu böyle kabul edersem canım daha çok yanacak
Haklısın seni çok seviyorsa siler zaten. Eğer arkadaşı değilse
Tanımıyor takip ettigi çogu kişiyi
Hım o zaman sıkıntı yani çocuk mu bu takipçi kasıp para mı kazanıcak ya da ünlü mü olmak istiyor.
İşte bende bunu anlamıyorum amacı ne. Bazen diyorum onunla evlenip ilerde boşanırım diye ama nasıl tek yaşıcam geçinicem o sıkıntı
İlişki toksınlenmıs.
Evet ve ne yapacagımı bilmiyorum
Bes yılın bı yıl ayrıl barısla gecti sanırım:)
Sürekli
Ilıskı bıtmıs gecmıs olsun