Nolur nolur bişey yazın ağlamaktan gozlerim şişti?

Arkadaşlar 20 yaşındayım ve 4 aydır sevgilim var ve annemle tanışmak istedi bende anneme böyle böyle biri var dedim ve ilk kez onlara birini tanıştırmak istiyorum , ve ailem kesinlikle karşı çıktı sevgili olamazsın sevgilin olamaz onunla nisanlanmadan sevgili gibi gezemezsin diye iki gündür yemedigim laf ve fırça kalmadı üstelik onunla görüşmek bile istemiyorlar , beni yargiliayip tehdid ediyorlar , kendimi açıklamaya çalışıyorum işte biz tanışıyoruz konuşuyoruz kötü biri değil ama yok yani istediğin hicbirseyi yapmana izij. Vermeyiz deyip bana köstek oluyorlar ne yapmam gerekiyor sevgilim de yanındayım her zaman diyor ama her şey çok daha zor olacak ayrilsammi diye düşündüm ama ailem için ayrılırsam ben çok üzülürüm çünkü onu çok seviyorum

Nolur nolur bişey yazın ağlamaktan gozlerim şişti?
Cevapla