4 yıllık ilişkim bitti, her şeyi nasıl unutabilirim, nasıl mutlu olabilirim?

4 yıllık toksik bir ilişkim vardı ve sürekli ayrılıp barışıyoruz bugün yine ayrıldık 2 güne barışırız ama ben artık üzülmek istemiyorum o da düzelmek istemiyo bi yanım barışmak istiyo bir yanımda üzülmekten bıktı tamamen bitirmek istiyor sizce ne yapmalıyım (çok seviyorum)

4 yıllık ilişkim bitti, her şeyi nasıl unutabilirim, nasıl mutlu olabilirim?
Cevapla