Herkese merhabalar iyi günler. Direk konuya giriyorum. 1.5 Ay önce instagramda bir kızla tanıştım. daha doğrusu o beni buldu takip attı. Ben üniversite 1 im yaş 17.5
Kıza takip attım kimsin falan dedim çünki hesabım gizli ve tanıdık insanları kabul ediyorum kızı da tanımadığım için pek güvenmedim ilk başta. Hani trol olur, fake olur falan ne bileyim.. kalbimde 7 aydır da kırək zaten tek taraflı başka aşık olduğum içinde bide o beni reddetmişti moralim falanda tamamen 0 dı. Kızlardan uzaktım yani.. ya kız bana birden istek attı. Kızda benden 1.5 yqş büyük üni 3. Bende kimsin falan yazdım tanımıyorum kusura bakmayın dedi bana. Bende sorun değil dedim ve böylelikle biz hergün konuşmaya muhabbet etmeye ve hatta flörtleşmeye başladık. Tabi ben numarasını istemek için numara yaptım. İşte numaranı yaz wpdan konuşalım falan dedim. Hayır dedi. Bende sana yazmadım arkadaşıma yazdım sana gitti yanlışlıkla falan dedim. Kızda tek taraflı aşk yaşamış. Çocukta onu redd etmiş kimseye güvenmiyor. her şey çok güzel gidiyor her şey iyi. Her sabah günaydın mesajları her gece iyi geceler mesajları yazıyorum. Yemek yedibmi? Açmısınlar falan.. Bazen oda yazıyor. Reelsler atıyor bana, bende ona atıyorum tamam her şey efso hatta 2 hafta sonra ben ona canım demeye başladım.. 20 gün sonra kalbim falan ohoo hatta ben ona aynı gün sordum beni seviyormusun diye.. evet dedi. Bende seni seviyorum dedim durum bu. 1 ay 3 gün falan sonra kızın soğuk davrandığını fark ettim. Bende yazmayayim bakalım yazacakmı dedim yazmadı. Akşam yazdım merhaba falan ne oldu niye böylesin falan yazdım. Hiç dedi. Bende biraz üstüne gittim ve instayı silecem dedi.. bende wp, telefon var mı dedim? Var dedi. Ve numarasını verdi. Wpa geçtik.. aynı tempoda hatta dahada ireli gittik dahada ciddi yazışmaya başladık.. 2 gün önce mesajlaştık tüm gün akşam mesajlaşmanın ortasında konu açıldı dedimki beni ne kadar seviyorsun? Çoooook dedi.. bende aüni çok seviyorum dedim ve mesaja kalp attı. Bende ona işim oldğunu ve bitince yazacağımı söylemiştim. Kızda bazen uyuyup kalıyor bende bunu biliyorum neyse ben işim bitubce kalbim uyuyomu yazdım.. mesaj ulaştı ama okumadı. Herhalde uyudu dedim ve bende uyudum. Sabah oldu mesajıma görüldü dahi atmadı ama bazen kısa kısa çevirimiçi oluyor sonra çıkıyor.. böyle uzun uzunda kalmıyor. 3 kere çeptende aradım açmadı ama çaldı. Ertesi günde mesajlarımı okumadı ama bazen çevirimiçi olduğunu görüyorum. Ben o yazmayınca, mesajlarımı görmeyince 15 mesaj yazdım , 5-6 kerede aradım çepten bu 2 günde. Hala okumadı ve açmadı telefonu. Başka biri falan olduğunuda sanmıyorum. Eger biri olsaydı bana nunarasını vermezdi ya da beni sevdiğini söylemezdi. Taktik yapıyor gibime geliyor.. kaçan kovalanır gibi bir şey benim merak etmemi falan istiyor galiba ama zaten hergün merak ediyorum arayıp soruyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz? Cevaplarınızı bekliyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın yardımınıza ihtiyacım var lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bende sanaldan konuşuyorum 1 hafta oldu erkekler bağlanır mı uzaktan peki?
Merhaba. Bende erkeğim. Bağlandımmı bilmiyorum ama köpek gibi seviyorum. Hiç görüşmedik ama bir birimizi çok seviyoruz. Buna ruh bağlılığı deniyor. Hani bir an bir haber alamasam, aç kaldığını yani yemek yemediğini duysam dünyayı ayağa kaldırırım o derece yani.. 😂
Yani bir birimizi yalnız resimlerden gördük. İnşAllah yakında buluşacağız 🤲🏻
Ne güzel umarım mutlu olursunuz🙏🏻
İnşAllah.. çok teşekkür ederim. İnşAllah sizde çok mutlu olursunuz
Yok bitti bizim
Niyee?
Kızlarla takipleşiyodu
Haaa anladım
vardir kafasinda bi tilki
Valla tilkilikten çok bir taktik olduğunu sanıyorum.. çünki daha önce kızında canı yandı tek taraflı aşktan.. o yüzden güvenmek için yapa bilir öyle kokusu çıkar yakında
Taktik filan değil istemiyor o seni
Bunu bende düşündüm ama istemeseydi en baştan böyle yapardı zaten.. konuşmayı instada keserdi zaten hiç whatsappada geçmezdik
İnternetten olduğu için vazgeçmiş işte hiç görüştünüz mü onunla?
Hayır göreşmedik çünki ikimizinde kalbi zamanında çok kırıldı. İkimizde farklı insanlar tarafından kırıldık çünki. Bu yüzden bir birimize hemen güvenemiyoruz. Ama bir birimizin güvenini kazanmaya çalışıyoruz daha. Hala görüşmedik ben geçen yeni yılda buluşalımmı dedin tamam dedi. Hatta yakın bir zamanda buluşalım dedim ben köydeyim dedi tamam bende yeni yıla beraber gireriz. Beraber birşeyler yaparız dedim tamam dedi
Arkadaşları vazgeçirmiş olabilir sanal ilişki çünkü
Arakadaşları derken öyle herkesle arkadaş olan bir kişiliğe sahip değil.. neden onu benden vazgeçirsinlerki? Aşk nedir bilen biriyim. Ve ikimizde aynı acıyı yaşadık. Ve öyle bir şey olsaydı direk yazıp engellerdi. Hatta numarasını dahi vermezdi
Yeni vazgeçirmiş olabilirler sanal ilişki sonuçta her şey olabilir
Neden vazgeçirsinler ki? Sanal manal.. aynı şehirdeyiz işte. Görüşede biliriz imkansız değilki
Sanal olduğu için kendi de vazgeçmiş olabilir
Vazgeçmişse bunu dile getirmeli. Yüzüme söylemeli. Ben seni sevmiyorum demeli. Bana yazma demeli.. engellemeli. Engellemiyorda.. belkide benim onu ne kadar sevip sevmediğimj test ediyor.. aklıma daha mantıklı bir şey gelmiyor açıkcası.. arkadaşları falanda beni teat ettiriyor ola bilir. Kız beni seviyorsa kimse beni ondan vazgeçiremez.
İlişkiyi sorguluyor olabilir kafasında
Ben başka birisi olma ihtimalini eliyorum öyle olsa her an çevirimiçi olur hiç çıkmaz. Acaba universiteden çıkınca metro ile onun üniversiteye gitsem.. birşeyler yapsak konuşsak sence olur mu? Çünki ben hala beni sevdiğini hiss ediyorum. Aynı kaderi ve aynı acıyı paylaşıyoruZ. Bunun farkında
Beni test ediyorda ola bilir. Acaba gerçekten seviyormu? Yoksa beni yinemi yarı yolda bırakacak birinimi seviyorum diye düşünüyorda ola bilir yüksek ihtimal. Ben çok seviyorum ve nefes aldığım sürece hep seveceğime söz verdim
Ben hala ilişkiyi sorguladığını düşünüyorum insanların sanal ilişkide duyguları değişiyor ben çok yaşadım çünkü
Öyle birşeye pek inanmıyorum. Bir insanın kalbi kırılınca o duyguyu yaşayamaz.
O senden kopmuş yoksa cevap verirdi
Bilmiyorum.. kopması için bir neden yokki
Bekleyip göreceğiz
Kadınlar böyle işte sağı solu belli olmaz bekle bakalım
Nihayettt… anneannesi hayatını kayb etmiş oda telefonu teyzesi kızına vermiş. Benimle olan sohbetinide kilitlemiş rahatladım ama hemde üzüldüm
Senin için sevindirici onun için üzücü olmuş
Evet.. ama duyduğumda bende baya üzüldüm..
Allah rahmet eylesin 🤲🏻
Ben inşAllah yanında olacağım her daim
Yanında ol tabii
Hep Olacağımm
Ol tabii ki
İlgilenmiyor ne taktiği
boş ver zaman kaybetme engelle geç
Engele gç
Ben baya düşündüm 2 günde.. sevilmesem zaten o engellerdi. Bende engellemek istiyorum. Sevmese sevmiyorum der.. mesajıma bakardı en azından.