Flörtken sevgilim olan kız Whatsapptan mesaj atıyorum ama okumuyor neden? Taktikmi yapıyor?

Herkese merhabalar iyi günler. Direk konuya giriyorum. 1.5 Ay önce instagramda bir kızla tanıştım. daha doğrusu o beni buldu takip attı. Ben üniversite 1 im yaş 17.5

Kıza takip attım kimsin falan dedim çünki hesabım gizli ve tanıdık insanları kabul ediyorum kızı da tanımadığım için pek güvenmedim ilk başta. Hani trol olur, fake olur falan ne bileyim.. kalbimde 7 aydır da kırək zaten tek taraflı başka aşık olduğum içinde bide o beni reddetmişti moralim falanda tamamen 0 dı. Kızlardan uzaktım yani.. ya kız bana birden istek attı. Kızda benden 1.5 yqş büyük üni 3. Bende kimsin falan yazdım tanımıyorum kusura bakmayın dedi bana. Bende sorun değil dedim ve böylelikle biz hergün konuşmaya muhabbet etmeye ve hatta flörtleşmeye başladık. Tabi ben numarasını istemek için numara yaptım. İşte numaranı yaz wpdan konuşalım falan dedim. Hayır dedi. Bende sana yazmadım arkadaşıma yazdım sana gitti yanlışlıkla falan dedim. Kızda tek taraflı aşk yaşamış. Çocukta onu redd etmiş kimseye güvenmiyor. her şey çok güzel gidiyor her şey iyi. Her sabah günaydın mesajları her gece iyi geceler mesajları yazıyorum. Yemek yedibmi? Açmısınlar falan.. Bazen oda yazıyor. Reelsler atıyor bana, bende ona atıyorum tamam her şey efso hatta 2 hafta sonra ben ona canım demeye başladım.. 20 gün sonra kalbim falan ohoo hatta ben ona aynı gün sordum beni seviyormusun diye.. evet dedi. Bende seni seviyorum dedim durum bu. 1 ay 3 gün falan sonra kızın soğuk davrandığını fark ettim. Bende yazmayayim bakalım yazacakmı dedim yazmadı. Akşam yazdım merhaba falan ne oldu niye böylesin falan yazdım. Hiç dedi. Bende biraz üstüne gittim ve instayı silecem dedi.. bende wp, telefon var mı dedim? Var dedi. Ve numarasını verdi. Wpa geçtik.. aynı tempoda hatta dahada ireli gittik dahada ciddi yazışmaya başladık.. 2 gün önce mesajlaştık tüm gün akşam mesajlaşmanın ortasında konu açıldı dedimki beni ne kadar seviyorsun? Çoooook dedi.. bende aüni çok seviyorum dedim ve mesaja kalp attı. Bende ona işim oldğunu ve bitince yazacağımı söylemiştim. Kızda bazen uyuyup kalıyor bende bunu biliyorum neyse ben işim bitubce kalbim uyuyomu yazdım.. mesaj ulaştı ama okumadı. Herhalde uyudu dedim ve bende uyudum. Sabah oldu mesajıma görüldü dahi atmadı ama bazen kısa kısa çevirimiçi oluyor sonra çıkıyor.. böyle uzun uzunda kalmıyor. 3 kere çeptende aradım açmadı ama çaldı. Ertesi günde mesajlarımı okumadı ama bazen çevirimiçi olduğunu görüyorum. Ben o yazmayınca, mesajlarımı görmeyince 15 mesaj yazdım , 5-6 kerede aradım çepten bu 2 günde. Hala okumadı ve açmadı telefonu. Başka biri falan olduğunuda sanmıyorum. Eger biri olsaydı bana nunarasını vermezdi ya da beni sevdiğini söylemezdi. Taktik yapıyor gibime geliyor.. kaçan kovalanır gibi bir şey benim merak etmemi falan istiyor galiba ama zaten hergün merak ediyorum arayıp soruyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz? Cevaplarınızı bekliyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın yardımınıza ihtiyacım var lütfen

Flörtken sevgilim olan kız Whatsapptan mesaj atıyorum ama okumuyor neden? Taktikmi yapıyor?
Cevapla