Erkeklerle çok iyi anlaşıp kızlarla max 1 hafta konuşabiliyorum. Problem bende olsaydı erkeklerle anlaşabilir miydim?

Erkeklerle çok iyi anlaşıp kızlarla max 1 hafta konuşabiliyorum. Problem bende olsaydı erkeklerle anlaşabilir miydim?

Max 1 hafta baba. Sonra kavga ediyoruz engelliyoruz 😄

Erkeklerle çok iyi anlaşıp kızlarla max 1 hafta konuşabiliyorum. Problem bende olsaydı erkeklerle anlaşabilir miydim?
Cevapla