Sevgilimle aramız eskisi gibi değil. İlişkinin heyecanını kazanmak için ne yapmalıyım?

7 aydır olan bir ilişkim var yazın başında başlayan tüm yaz beraberdik iş ortamında tanıştık ve çok güzeldi yaz bitince de bizim ilişkimiz de bitmiş gibi oldu asla eskisi gibi değil her gün beraberdik her gece yan yana olamasak bile telefonda konuşurduk beni görmek planlarını iptal ederdi tüm gün mesajlaşırdık Şu an da da mesajlaşır arasıyoruz müsait oldukça buluşuyoruz ama hıcbırının çokluğu eskisi gibi değil eskiden sabaha kadar telefon da konuşurduk uyusak bile telefon açık kalırdı şimdi akşamları bazen hiç konuşmuyoruz bazen 1-2 saat konuşup kapatıyoruz cicim ayları mı bitti yoksa bana olan hislerini kaybettiği ilişkinin asla heyecanı yok me yapabilirim eskisi gibi olabilmek için ona karşı bir hatamda olmadı stabil giden bir ilişkimiz var buluşmalarda falan kendime özen göstererek giderim ama yine de eskisi gibi değil ne yapacağım

Sevgilimle aramız eskisi gibi değil. İlişkinin heyecanını kazanmak için ne yapmalıyım?
Cevapla