AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ulaştığım şeyleri de seviyorum ama özlem oldukça daha çok sevgi bağı artar
Tüm insanlar böyle değil mi zaten , ulaşamamak değil de zor ulaşmak
Çok zeki olmayan insanlar böyle.
@Zorzabakaa çok zekiler nasıl? Hemen ulaştıklarını değerli mi görüyor?
Buna göre değer bicmiyoruz
@Zorzabakaa sizi kırmak istemem ama karşıdakine dolaylı yoldan sen aptallar sınıfındasın biz zekiler şöyle yaparız diye söze başlayan birini ciddiye almam mümkün değil. Şu an sizi ne zeki sınıfına dahil edebildim, ne dr psikoloji bilen biri sınıfına. En fazla sizi ilişkilerinde taktik yapmaya gerek duymayan iyi niyetli biri sınıfına dahil edebilirim
Taktik yapmaya ihtiyaç duyanlar hem g.. i zekalıdir hem tecrübesi yoktur zekasına ve tipine guvenen insan taktik yapmaz hele erkekse hiç yapmaz
Boş kliseler senin dediklerin mesela ulaşamadığın daha değerlidir zirvasi sıradan insanlara hitap eden bir klişe ayrıca senin gözünde zeki olmamak hoşuma gitti teşekkürler senin gözünde zeki olsam kendimden şüphe ederdim
@Zorzabakaa kendine hakaret edecek başka birini bul :) senin kötü enerjini ve egonu çekmek hiç istemiyorum:)
O zaman insan gibi yaz 😃 kendi fikirleriniz yok sağdan soldan ulaşılamayan daha özeldir diye duyuyorsunuz sonra gerçek sanıyorsunuz kendi değerlendirme yeteneginiz yok 😃
@Zorzabakaa size kibarlığın sökmediği çok belli oldu. Aynı üslupla cevap vermeyen insanı ezik görüp daha çok hakaret etme eyilimindesiniz. O yüzden size artık hakettiğiniz üslupla cevap vericem. İlki senin zeki olduğunun ispatı kanıtı nerde dangalak. Ne hadle gelir benim yorumuma iki basamaklı IQ un ile yorum yapma ve bana hakaret etme hakkını kendinde görürsün dingil. Hangi soruya hangi fikirle yorum yapacağımı sana mı soracam? Yok zekan yok , yok değerlendirme yeteneğin yok. Senin gibi embesil gibi kullanılıp atılan kendini nimetten sayan birinde mi var bunlar? Evet zor olan her zaman daha kıymetlidir. Bu niye bu kadar zoruna gidiyor? Seni yaralayan ben değilim, o ulaşamadığın başka kadınlar. Başkasının acısını kendinden çıkar, becerebiliyorsan git o kadınlardan çıkar. Kuduz köpek gibi bana bulaşıp durma, yallah cücük beyin. Umarım rahatlamışsınfır. Çünkü senin iletişim dilin bu.
Cahil anaokuluna yeniden başla eğilim yerine eyilim yazıyorsun daha Türkçe bilmiyorsun mağaradan inmissin 😂 benim zeki olduğumun kanıtı sizlerin slakligi siz slak olduğu için ben zeki görünüyorum yoksa ben normalim siz slaksiniz😂 ayrıca kuduz köpek olarak senin salyalarin klavyeden buraya elime geçiyor😃 ben klişeden ve ezber laftan nefret ederim bu yüzden karşı yorum yaptım ama sende beyin olmadığı için başka yerinle yorumladin hatta gtunden anlayıp kendi ağzına sctin lafı 😃
Zeka bunla ölçülebilen bir şey değil ki zor ulaşılan insanlar genel olarak bence daha değerlidir ama bu asla ulaşılmaz şöyle böyle tripleri değil kendini kolaydan satmayan bir m. lmış gibi davranmayan insanlar benim gözümde hatta genel olarak çoğu kişinin gözünde böyle Biri sırf böyle düşünüyor diye zeki olmadığını söyleyip canım damgası vurman bence normal değil hatta bu senin ne kadar düşük kalitede bir insan olduğunu gösterir ben burada bir soru sordum katılabilirsiniz de katılmayabilirsiniz de ama sırf biri sizin fikrinizin aksini düşünüyor diye "çok zeki olmayan insanlar böyle"yazman saçma üstelik bunu bir kaç yorumun altına da kopyala yapıştır yapmışsın komik :q
Komikse muhatap alma cevap verme ama canın yandığı için cevap veriyorsun klişesiniz bossunuz sağdan soldan laf duyup tekrarliyorsunuz
OWMXOQKNDKQMDNMS cevap verip vermeyeceğime karar verecek olan kişi sen değilsin sağdan soldan laf duymak? Cidden garipsin savunacak bir şeyin kalmadığını düşünüyorum genelde böyle olunca insanlar hakaret edip eleştirmeye başlar zaten neyse ben fikrimi belirttim ne düşüneceğin sana kalmış
Arkadaşın ciddi sıkıntısı var. Kadınlara hakaret ederek konuşunca kendisini özgüvenli sanıyor. Allah kurtarsın ne denebilir ki?
Bunun kadını erkeği yok bir erkek dese de aynı cevabı verirdim
Evet öyle duruyor
Kesin ggsumu emmk isteyen var mı sorusunu ikinizden biri sordu biraz önce
@Zorzabakaa kadının biri ağzına iyi zıçmış senin, bu saçma öfkenin mantıklı başka bir açıklaması yok
Sitedeki ggsumu emmek isteyen var mı sorusunu ikinizden biri sordu değil mi? Çünkü herkese ekledim yazdı, bana yazmadı.
PAUSHCKNANDJXJNSND gerçekten insan rengini ne güzel belli ediyor ya başta nezih çok kibar biriymissin gibi davranıp kadının küçük klavye hatasına laf atan sen şimdi yazdığına bak :dd hadi kardeşim uza sorumdan faydan yok zararin da olmasin
Zaten nezih biriyim orada kadın soruyu sorunca ben istiyorum yazan erkekler nezih değiller miydi
:d nezih birisin anladım çok inandırıcı
nah yazarsın şimdi yobaz
Nezih insanlarda cinsel istek yok mu hanımefendi ayrıca ben seninle kavga etmek istemiyorum sen en azından düzgün konuşuyorsun diğeriyle muhatap olmayacam
F
@Zorzabakaa arkadaş muhatap olmayacaksan yorumuma ne salça oldun? Defol git başka yerde belirt muhteşem fikirlerini, sanki seni buraya davet eden oldu
Ben kaba değilim kadın düşmanı değilim sadece fikirlerimi savunan biriyim yapılan yoruma karşı yorum yapmak site kurallarina aykırı değil bak mesela ben şimdi hakaret etmedim sen defol yazdin
@Zorzabakaa boş yapıyorsun , sana nezaket ile davranılmasından değil hakaret edilmesinden hoşlanıyorsun. Senin gibi birinden bildirim alıp durmak istemiyorum, uza şurdan
İnsanoğlu ulaştığı herşeyin nankörü ulaşamadığı herşeyin müptelası olur
O baska kjzla olurki tek basina oturursun evde yasin gecer kimseyle olamiycan buyuk ihtimal boyle devam et kimse ulasamasin
ne anlation be abi ahfbjs birini sevmiyorum ki?
Senj sevende yok by
:qqq var nerden çıkardın bu müthiş zekice bilgiyi acaba
Var aynen sen oyle san aynaya fzla. bakma.
abim senin sorunların mı var? Daha ismini bile bilmediğin birinin hayatını biliyormuş gibi ne konuşuyorsun cahil misin nesin tek haklı kişiyi kendin mi sanıyorsun yobaz pusst yazmayı öğren önce
Alakası yok benim için. Çok zeki olmayan insanlar böyle.
Bence her insan öyledir.
Kizlar slk oldugundan öyle yapiyor
Belki
Hep öyledir zaten
Galiba.
Yaniiii
yok knk