
Ayrılamayız biz ihtiras var, öldüremeyiz biz tutkumuz var 😂 Nolduuuu? 😄

Ayrılamayız biz ihtiras var, öldüremeyiz biz tutkumuz var 😂 Nolduuuu? 😄
Yok be yeri geldiğinde öyle bir ayrı düşüyorsun ki aödföxmmxnx ben hiç büyük konuşmuyorum artık. Çünkü bu mevzular insan kontrolünde değil, bunu iyi öğrendim. Ayrılamayız dersen ayrılığın kralını yaşarsın
Evet oldu
Ayrılabildiniz mi Emre beyy? 😂
bi soruver
Oldu. şu an evliyiz. Ve ikinci çocuğumuza hamileyim. Ayrılamayız diyip tahammül edemediğim şeyleri oluyodu. Ama sevgi herşeyi boş ver dedirtebiliyo
Olmadı buna rağmen bir türlü ayrılamadığım oldu
Teşekkürler 💃
Rica bebek
Cevap
18Cevap
Olmadi öyle biri, ama eşimle 25 yıldır birlikteyiz. Kısmet artık...
Hayır olmadı maalesef öyle şeyler dediğim birisi 😂
Zamanında olmuştu.. Ama böyle konuşmamak gerek.. İnsanın her an başına ne geleceği belli olmuyor..
Ayrılmalıyız artık gitmeliyim bu yerden saadet diliyorum sana beyaz güllerden diye şarkı söylüyorum 😄😄😄
İnammam böyle şeylere. Sensiz yapamam dediğim her insanın yokluğuyla sınandım. O sebeble bal gibi ayrılıyormuş insan 😂
Ya hep ya hiç, benim hayatimda ortası yoktur, çünkü ben düz insanım,
Hayatımıza kim girerse girsin yıllar sonra burada olacağız yine birlikte dediğim oldu evet doğru da bildim hayatına birileri girse de geldi
Hayır böyle keskin konuşmalar yapmam
Yapmamak lazım 😂
Yapıyorsun elinde patlıyor, bizzat test ettim onayladım bunu ben 🤣
Ayrılsak ölürüz dediğim biri vardı, ayrıldık çook oldu, yaşıyoruz :)
Oldu pek hoş bir ayrılıkta olmadı 3 sene süren terapilerden sonra kendimi toparlaya bildim
Hiç böyle sırılsıklam aşk yaşamadım ben zaten inanmıyorum
Evet beni aldatan kişiden ayrılmıştım o bir hataydı demesine aldırış etmedim
Olmadı. Her ilişkide ayrılmak mümkün. Biz ayrılamayız diye bir şey yok.
2 gün önce oldu bende hala yasımı tutuyorum hazmetmeye çalışıyorum hiç bitmez ayrılmayız diyordum bitti 5 senelik iliski
Oldu hatta o daha çok diyordu terk etti
Evet oldu ayrıldık
İnsanları tanıdığım için biz ayrılamayız diyemem
Öyle biri yok herkes birgün şımarabilir
ben tam aksini diyorum hep
Oldu ayrıldık
Hepsinden ayrıldım çok şükür
Yok.. ben hep gidecek bir gün diye sevdim
ömrü olmayan bir şey yoktur
Senin günde kaç soru hakkın var
Oldu yalvarmama ragmen
Bosandim.
Ayrıldık maalesef
Olmuştuevet
Ayrıldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?