Hiçbir erkekle tanışmak istemiyorum.. yaş 33 ne olacak bu halim böyle?

Yalnızlıktan ölecek gibiyim ama kimseye açık kapı bile bırakamıyorum.. yaşım geçti farkındayım ama sanki kiminle tanışsam olumsuz olacak hayal kırıklığı yaşayacağım gibi hissediyorum.. kafamın içi negatif düşüncelerle dolu.. kendimi bu olumsuz düşüncelerden, ümitsizliklerden nasıl çıkarabilirim?
Hiçbir erkekle tanışmak istemiyorum.. yaş 33 ne olacak bu halim böyle?
Cevapla