Ne yapmalıyım? Yardımcı olun? Taktik verin? Kızlarda ilk adımı atmalı mı?

Bir çocuktan çok hoşlanıyorum. Kendisini neredeyse 7 yıldır ailemde bende tanıyorum telefon mağazası var ordan telefonlarımızı internetlerimizi sürekli alıyoruz ona karşı boş olmadığımı ve çok hoşlandığımı yeni anladım yani. Dükkanına gittiğimde iyi muhabbeti var ve Faceboktanda istek attım fakat 1-2 gündür kabul etmedi ondanda mesaj atamıyorum sonuçta kabul etmemişken nasıl yazıyım ki? Napmalıyım yardımcı olur musunuz. Mesaj yazıyım mı istediğimi kabul etmemesine rağmen? ya da yüz yüze mi söyliyim? Cevap vermemesinden ve red yiyeceğimden korkuyorum
Dükkanı hemen evimin yanında bu arada yani hergün görebiliyorum her geçtiğimde. Yüz Bu arada sevgiliside yokmuş

Ne yapmalıyım? Yardımcı olun? Taktik verin? Kızlarda ilk adımı atmalı mı?
Cevapla