İlk defa görüştüğüm çocuk artık soğuk galiba beni beğenmedi mi?

3 Aydır bi çocukla konuşuyordum internetten tanıştım, her gün mesajlaşıyorduk bazen sesli bazen görüntülü de konuşuyorduk. Bana ciddi olduğunu ve belki bir gün evleniriz tarzında konuşuyordu. Biz buluştuk 2 gün beraber vakit geçirdik birlikte kaldık. Ama hiç güzel söz falan söylemedi (aslında tarzı öyle) yanımda hep elimi tuttu öptü falan ama ayrılırken bi üzülme ifadesi görmedim oysa ben hiç bırakmak istemedim (belli etmedim) Şimdi de mesajlarda soğuk davranıyor. Ve döndüğümden beri hiç aramadı (4 gün geçti) Sizce beni beğenmedi mi? Ya da görüşünce fikri mi değişti? Ben de ona bayılmadım ama böyle davranması üzdü. Oysa çok güzel vakit geçirmiştik. Şöyle diyim çok yakışıklı biri değil normal biri, ben de normalim çok güzel değilim. Benim tipim de değil çocuk, ama ben karaktere bakıyorum karakterini sevdim. Sizin fikriniz nedir?

İlk defa görüştüğüm çocuk artık soğuk galiba beni beğenmedi mi?
Cevapla