Güncellemeler
+1 yıl
Konustugu baska biri yok bundan eminim sessiz sakin biri daha once de aynısını yapmıstı tanımak istiyorum diyip 1 haftanın ardından asla yazmadı 6 ay sonra ozur dileyip bu tur islerde gerildigini sohbetimi sevdigini ve devam etmesini istedigini soyledi kabul ettim cunku cok seviyorum ama anlayamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
sevmemiştir.
Cepte mi görüyor yani beni
Konuşmak istemiyor demek ki anlamış olman gerekiyor
Musait degildir
İnşallah
işi vardir boş adam degil
Onun işi var benim yok mu? Evet ikimiz de mesgul insanlarız ama bana ayıracak bi 20 dakikayı da cok gormemesi gerektiğini düşünüyorum. Onu her şekilde affederim fakat en azından hoşlanıp hoşlanmadığını nasıl anlayacağımı bilemiyorum
o yüzden uzak duruyoruz işte kafamiz rahat
Erkek milleti güven olmaz, dikkat et derim.
Başka birini bulmasın
Başka yazdıkları vardır sıra gelmez
Başka biri var