Bir haftadır her gün yazışıyorduk ama 2 gündür yazmıyor, neden?

Bir hafta kadardır hergun cok degil ama yazışıyorduk fakat son 2 gundur yazmıyor ben yaziyim dicem ama en son hem ben yazdım hem de o daha sonra yazarım dedi okulda gorunce gulumsedi ayıp olmasın diye mi yaptı bilmiyorum ne yapmaya calısıyor?

Güncellemeler
+1 yıl
Konustugu baska biri yok bundan eminim sessiz sakin biri daha once de aynısını yapmıstı tanımak istiyorum diyip 1 haftanın ardından asla yazmadı 6 ay sonra ozur dileyip bu tur islerde gerildigini sohbetimi sevdigini ve devam etmesini istedigini soyledi kabul ettim cunku cok seviyorum ama anlayamıyorum
Bir haftadır her gün yazışıyorduk ama 2 gündür yazmıyor, neden?
Cevapla