Ben de seni şu yüce gonlümün vitrinine koydum KS 🤗😉
İlişkinizde geriye gidip, her şeye yeni baştan başlamak ister miydiniz?
Ben de seni şu yüce gonlümün vitrinine koydum KS 🤗😉
Sadece şu soruyu sormak istiyorum soruyu daha iyi anlayabilmek adına. Hangi ilişkide geriye gitmeliyiz? yani yaşanmışlıklar ve bitmiş ilişki üzerine mi konuşuyoruz? Su anda devam eden bir ilişkiden mi bahsediyorsunuz?
Video güzelmiş 😊 farketmez
Evet her şeye bu kafada yeniden başlamak isterdim.
Teşekkür ederim
Cevap
4Cevap
İstemem kısır döngü gibi dön dolaş aynı olur...
İlişkim olmadı hiç.. ve hayır istemezdim
İsterdim ya 🌸yalnız klip çok manalı ya Elif i ara ordan başlayalım ben öyle daha mutlu olurum 🤦♀️
Büyük ihtimalle aynı hatalarımı zevkle yine yapardım, o yüzden hayır 🤭
İlişki olmadı da, olacakken bir yanlış anlaşılma oldu. Sırf o yanlış anlaşılma olmasın diye nelerden vazgeçerdim.
İstemem her şey zaten çok güzel
Tek istediğim şey bu olabilir…
Pelin kim be 😀
Olabilir ☹️☹️
Hiç başlamak istemezdim ki...
Yok burada kalsın
istemezdim
Hayır.
Hayır istemezdim. Başa donduysek bir hata vardır
İsterdim
Hemde nasıl
İsterdim cidden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?