İlk gün hoşlanıp zamanla hoşlanmamak , neden böyle hissediyorum?

Konuştuğum çocuk vardı ilk buluşmamızda her şey çok güzeldi aşık olucak gibi hissediyordum. Bikere ayrıldık o ayrılmisti aile olayları felan yüzünden. Şimdi tekrardan konuşuyoruz ama eskisi gibi hissedemiyorum sanki onu begenemiyormuş gibi hissediyorum. Önceden begeniyordum. Şimdi neden böyle oldu? Yine güzel geliyor gözüme ama ilk günkü kadar değil. Ne yapmalıyım ve neden böyle olduu?

İlk gün hoşlanıp zamanla hoşlanmamak , neden böyle hissediyorum?
Cevapla