Sevgilimle her şey çok iyi gidiyordu, bugün ruh hali sanki bi tuhaftı gibi yazım tarzı bana karşı hitap edişi falan aynıydı ama bir sıkıntı olduğunu hissettim ona sorduğumda ailevi sıkıntıları olduğunu ve askeri okulda okuyor ceza aldığından dolayı haftalardır içerde dışarı çıkamıyor. Bende ona seni biraz salayım falan dedim teşekkür ederim anlayışın için falan dedi. sonra ben dayanamadım tekrar yazdım konuştuk ettik neyse kendisine bir soru yönelttim benim ne yapmam gerekiyor sessiz mi kalayım yoksa içimden geldiği gibi hareket edeyim mi dedim o da nasıl istersen aşkım dedi sonrasında biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var dedi bende tamam öyle yapayım dedim sağol anlayışın için bebeğim dedi
Böyle yapmış olması daha mantıklı
üzgün anımda yanımda olsun isterdim
Sevgisi mi azalmış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Boyle yapmaniz iyi yoksa kavga edersiniz. Benim sevgilimde bugun cok tuhafti bunalimdayim psikolojim bozuk dedi. Fena kavga ettik. Ayrilmakta istedi garipti baya
valla bunaldım bende aslında kötü bir konuşma içersine girmedi ama ben kafada kuran takıntılı bir tipim sence ne yapmam lazım
Birde hep toksik ilişkiler içinde bulundum bu ilişkide bebek gibi hissettirildim saygı sevgi çok yüksek seviyede oldu hep belki de tartışmamak adına böyle yaptı
Hic bisey yapma. Onun sana yazmasini bekle. Bende oyle yapicam. Ustune dusunce daha kotu olur emin ol. Ben ustune dustum ayriliga geldik resmen. O kdr kotuyum ki. Sende benim gibi olma. Bisey daha sorucam sende son zmnlar kendini kotu mutsuz hissediyor musun
Evet hissediyorum sevdi mi gerçekten seven birisiyim geçmiş ilişkimde çok üzüldüm ve yıprandım artık canımı hiçbir şey acıtamaz gibi geliyor ama yine de biraz da olsa etkiledi
Daha rahat konuşabileceğin hesabın var mı fake falan da olabilir
Hyr bu hesap sadece
Hyr genel olarak nasil hissediyosun ben bu aralar cok mutusuzum sebebini bilmiyorum sende oyle misin
Üzülmeye değmiyor sende takma kafana ama bana kırıcı bitirici konuşmadı bilmiyorum herşeyde acaba beni eskisi gibi sevmiyor mu oluyorum bu düşünceler ne zaman biter
Valla bende oyle dusunuyorum bazen elimde degil ve bu dusuncelere engel olabilecek ne var bilmiyorum. Ama yalniz kalmak istemis boş ver bazen insanin yalniz kalmaya ihtiyaci var
Evet bu platform da ekstra kafa karıştırıyo ve üzüyor bazen benim de yalnız kalmak istediğim anlar oluyor o yazana kadar sessizce bekleyeceğim
Evet bendede oyle oluyor en iyisi beklemek ya. Bende beklicem o yazip duzeltmek isteyene kadar
Teşekkür ederim uyu uyuyabilirsen şimdi sende aynı bende aynı😂😂
Uyuyamam ben cok kotuyum cubku sen uyursan iyi geceler canim
Bende derin düşüncelerdeyim yaşın kaçtı bu arada
21 senin
22 bende iyi bari ben yazmadan yazmış benimki
Sevindim benimki yazmadi daha
Döndü gibi normale sadece moralim bozuk seninle asla alakası yok diyor
Şu an durumlar ne
Seni düşünerek bunu yapmış olabilir