Gerçekten soğuyan, adını dahi duymak istemeyen erkek döner mi?

2 yıllık mesafe ilişkimiz vardı. Beni aniden sıkıldım, yürütemiyorum, senin hiç bi suçun yok söyleyerek terk etdi. Sonra asla yapmam dediğim, karakterime zıt olan bi şey yaptım. Sürekli ona yazdım, engelledi her yerden, yeni hesap açıp yazdım. Hem özlemimden hem hırsımdan. Daha sonra önce gözümde hatun gibiydin, bana yazdıkca gözümden iyice düştün, sana saygım kayboldu, dünyanın en saygısız insanı gözümde daha saygılı senden. Ve saygın hiç bi zaman geri gelmeyecek söyledi. Sizce geri döner mi zaman geçtikce?

Gerçekten soğuyan, adını dahi duymak istemeyen erkek döner mi?
Cevapla