Yillar sonra ne düşünürdünüz begenmediginiz birini cok farkli biri olarak gordugunuzde?

Simdi soyle baslamak istiyorum mesela hayatinda biri var sevgiliniz flörtünuz olmasi onemli değil bir zamanlar elestirip yaniniza arkadas olarak bile yakistirmadiginiz bir yillar sonra tamamen değişip gercekten donanimli kendini bir cok acidan gelistirmis biri olarak döndüğünde veya guzeĺesmis /yakisikli olmus olarak gelse onu kiskanir misiniz veya pismanlik duyar misiniz vay neydi ne olmus diye benim cevremde boyle biriyle karsilasmadim merak ediyorum

Yillar sonra ne düşünürdünüz begenmediginiz birini cok farkli biri olarak gordugunuzde?
Cevapla