Nisanlim erkek ama çalışmıyor bende kurumsal bi firmada yoneticiyim kendime gore harcama planim var ama surekli benden para istiyo?

Bende çok yoruldum artık. Ailemde sıkıntı yapıyor bu durumu. Bile isteğe çalışmamazlik yapmıyor tabiki ama sigara almaya bile parası yok. Bende geleceğimizi düşünüyorum evet ben çalışıyorum ama sonuçta kendime kadar. Ayrılmak istemiyorum çok iyi birisi ama bazen sevgimi de sorgulamıyor degilim her şey para degil tabiki ama bu da önemli bi etken kendimizi ceviremiyorsak ne yapabilirim ki. Sonuçta okudum, ise girip yukseldim ve çirkin de sayılmam normal bi hayat düzenimin olmayacak olması beni kaygilandiriyor. Ne yapmam lazım?

Nisanlim erkek ama çalışmıyor bende kurumsal bi firmada yoneticiyim kendime gore harcama planim var ama surekli benden para istiyo?
Cevapla