Ayrıldıktan sonra sürekli yazdım erkek arkadaşıma, bana yazınca gözümdün düştün dedi, sana saygı duymuyorum dünyanın ezik kızıymış?

Güncellemeler
+1 yıl
İlk o beni terk etti mesafe yüzünden. Kendime sindiremedim. Sürekli üzerine gidip neden yaptın öyle seviyodum böyle seviyodum söyledim. Uzak mesafe ilişkisiydi. Terk edilen ben olduğum halde sürekli hırsımdan özlemimden dolayı yazdım. Hem çok hırslıydım, hem çok özlemiş. Yazdıkca iyice gözünde değersizleşdim, tabi aramızdakı saygı da kayboldu. En son beni en çok seven adamın söylemediyi laf kalmadı. Amma sanki psikolojimi kaybetdim, şimdi napsam yaptığım şeyi unuta bilirim.
Ayrıldıktan sonra sürekli yazdım erkek arkadaşıma, bana yazınca gözümdün düştün dedi, sana saygı duymuyorum dünyanın ezik kızıymış?
Cevapla