Ne güzel Dünya sıkılıp sıkılıp ilişkiyi diriltmek. O zaman iki tarafta ara ara mmonotolaşmaya bereket getirsin. Nerdeydin aşkım? Canım şu an Ayşey le sevişiyoruz. Gerçekten mi aşkım ben de birazdan Mehmet le aynı şeyi düşünüyordum. Canım işin bitince ara alayım seni sonra görüşürüz... aşkım))
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ney Mehmet ile mi sevişmeyi düşünüyormuş. Madem başka bir erkek var ayrılsın o zaman bu ne kötü bir davranış 🥳
Böyle düşünceli erkekler/ kadınlar çoğaldı ama değer kıymet bilen insan kalmadı. Bi sor önce di mi neden aldattı? Seni sevmiyor olsa ayrılır öyle beraber olur. Seni seviyor ki ayrılmıyor sadece biraz heyecan katıyor. Ki adrenalin salgılıyorsun yaşlanmanı da geciktiriyor nerden bakarsan kâr
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
İzninle ben bu yoruma + 1 vereceğim. Herkes tepki göstermiş ama nihayet doğru yorumlayan birisi çıktı. Hemcinslerinin senden öğreneceği çok şey var
Çok teşekkür ederim. Biliyorsun ki bu aşkosal konularda ikimizden iyisi yok. Ksdeki tüm aşk fenomenlerinin etiketi alınıp sadece ikimizi fenomen yapmaları gerekiyor ama haklının hiçbir zaman değeri bilinmez bu da haklı olduğumuzun bir diğer kanıtı
Ya zaten öyle, doğru yorumlayan bir ikimiz varız. Başkalarının yorumlaması yok ilişkide güven, sadakat, ilgi saygı sevgi olurmuş. Öyle ilişki mi olur ne saçma yorumlamalar bunlar
Güven var. Sevgilime güvenirim beni aldatmaz, ilişkimize heyecan getirir.
Sadakat da zaten üstteki maddeyle aynı. Mesela kuma getirmek de sadakat göstergesi. Bana sadık olmasa boşar ona nikah kıyar Ya da ben kuma gittim diyelim eşini boşayıp beni de alabilirdi. Ama sadakatli, merhametli bir eş diğer eşini de düşünüyor. Böylesi erkek çok az kaldı.
İlgi şart ilgisizliğe gelemem tansiyonum düşer yerlerde sürünür çok zırlarım.
Sevgi desen her türlü var. Sevmese zaten ayrılır niye benim nazımla niyazımla uğraşsın.
Hayır karaktersiz olan bunu apar sadece.. sevginin kıymetini bilen kimse kalmadı.. yani sevmeyen insan sıkılan insan biraz cesaretli olup ayrılsın önce sonra ne halt yiyorsa yesin.. ama çoğu kişi aşkı bulup yetmiyormuş gibi bir de heyecan için aldatıyor eşini ya da sevgilisini..
Şer*fsizliğin adına heyecan mı diyorsun hahah o halde kadında yapsın... Ne heyecan dimi... karşılıklı boynuz falan :d sıkıcı ve monoton geliyorsa... Bir çılgınlık yapıp ayrılabilir mesela... ayrıldıktan sonra isteyen istediği haltı yer. Ne gerek var karaktersizliğe ve yalana...
Oha yaa cidden bu şerf sizlik vallahi bu sevigi ya da aşk diyil eğer olsaydi kimse böyle dusunmezdi gün gectikce sevgiye olan inancimi da yitiriyorum cidden neyse sizi karaktersizliginizle baş başa barakiyorum..
Farklı bir şey yaşadım ben 40 yaşında adam 35 yaşlarında karisi ama yok hiç heyecan hareket yakınlık bitmis ben onları canlandırmya yardım ettim ikisinin de kölesi olarak başladık