Böyle bir durumda siz mi mesaj atardınız yazmasını mı beklerdiniz?

Geçen akşam yolda kaldık. Eski sevgilimi aradım geldi beni eve bıraktı. Teşekkür amaçlı müsait olduğun bir zaman kahve ısmarlayayım dedim. Aradan dört gün geçti yazmadı. Ben yazsam saçma mı olur sizce?

Böyle bir durumda siz mi mesaj atardınız yazmasını mı beklerdiniz?
Cevapla