Arkadaşlar nasıl tek bir kişiye bağlı kalabiliyorsunuz?

Arkadaşlar uzun süreli ilişkilerimde oluyor yani cidden sevdiğim kişilerde oldu uzun soluklu beraberlik yaşadığım fakat mesela yakışıklı bir erkek gördüğümde ondan hoşlandığımda oldu hayatımda biri varken. Böyle bir sorun yaşayan var mı neden böyleyim acaba. Uzun süreli ilişki monotonlaştığı için insan tekrar heyecanlı heyecanlı biriyle yeni tanışma mooduna giriyor o histen dolayı mı bilmiyorum

Arkadaşlar nasıl tek bir kişiye bağlı kalabiliyorsunuz?
Cevapla