Kız arkadaşım beni çok sevdiğini söylüyor fakat sevgisini göstermiyor, ne yapmam gerek?

Öncelikle hayırlı akşamlar bir sorum olacaktı , yaklaştık 4 aydır bir ilişki içerisindeyim kız arkadaşımla ilk etapta her şeyimiz güzeldi güzel vakitler geçirirdik ve birbirimizle sürekli kontak içerisindeydik.
Ailesini tanıyorum ve aileside beni yakından tanıyor. kız arkadaşım geçen dönem üniversiteye gidecekti ancak şu anda istediğini bölümü tutturamadığı için yeniden hazırlanıyor ailesinden uzaklaşmak istediği için üniversite gitmek istediğini kendi ayaklarının üzerinde durup iş sahibi olmak istediğini söylüyor. ilk zamanlar üniversite okuyacağı şehire birlikte gideriz planı yaparken şu anda o planlarının içerisinde ben yokum sadece bana söylemiş olduğu şey tatillerde gelirim oluyor. son 10 gündür iletişim halinde olmadık ve bende ayrılmak istediğimi söylemiştim sevgi görmediğim için bunun üzerine sevgilim tekrar görüşmemizi anlaşmamızı söylüyor ve beni çok sevdiğini dile getiriyor sevgisi konusunda çok kararsızım sürekli beni aramasını söyleyen benim sürekli buluşalım diyen benim çıktığımız günden beri çoğu şeyi kendim yaptım ondan fazlasıyla ilişkimiz için emek sarfettiğini görmedim çok sevdiğini söylüyor benden ayrılmak istemediğini söylüyor ama sevgisini bana göstermiyor mesajlarıma geç cevap veriyor ve gün boyu sıklıkla mesajlaşmamız bile olmuyor araşma ise hiç olmuyor ne yapmam lazım bilemiyorum ablası evlendikten sonra böyle oldu ve ablasına çok düşkün birisiydi ablası yanındayken iyi ama yanında değilken kötüydü lütfen ne yapmam gerektiğini bana söylerseniz minnettar olurum , okuduğunuz için teşekkür ederim.

Kız arkadaşım beni çok sevdiğini söylüyor fakat sevgisini göstermiyor, ne yapmam gerek?
Cevapla