Arkadaslar selam,
Oncelikle yasimi yanlis kaydettim 33 yaşındayım.. yillardir beraber oldugum birj var hersey yolunda gidiyor gibi gözüküyor ama bana karsi artik cok ilgisiz arkadaslariyla sürekli vakit geçiriyor bana karsi hep zamani yok eger beni sevmiyorsa neden beni terk etmiyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayatında birisi olsun yeter diye düşünüyor işte. Sana vakit ayırmayana sende ayirma
Ben her cagirdiginda gidiyorum her aradığında açıyor her zaman elinin altındayım ayni isyerindeyiz her an görebiliyor beni ben onu kaybetmekten deli gibi korkuyorum ama onun umrunda bile değilim
Çantada keklik olursan umrunda da olmazsın o yüzden. Her zaman elinin altında olmayacaksın. O garantiyi vermeyeceksin kimseye yoksa önemsiz olursun böyle
Erkek gozuyle durum bu diyosun ne yapmam gerrkiyor kaybetmek te istemiyorum
Kendini farkettirmek zorundasın. Sen nerede kaybediyorsun biliyor musun? Kaybetmekte istemiyorum diyerek. Kaybetsen ne olacak dünyadaki son erkek o son kadın da sen misin ki? Gerekirse yokluğunla gerekirse kiskandirarak varlığını farketmesini sağla. Ondaki seni unutmuş arkadaş çünkü
Sanırım oyle eskiden bir dakikasi bile olsa koşa kosa gelen adam artık 24 saatinde dakikalarini zor ayırıyor.. bana 2 hafta once pirlanta bir yüzük aldi evlenme teklifi etmedi ama ona bu yuzugun sendeki anlami ne diye sordugumda sen benimsin dedi bu anlami taşıyor dedi
Çantada keklik son diyor sana yani işte. Sen bana bağlı ama ben herşeyi yaparım gibisinden
yıllardan beri adını koymadiginiz bir ilişki yani ve zamanla zaten heycan bitmiş artik
Kendisi terk ederse haksiz durumuna düşüyor ve geri dönmekte zorlaniyor seni kendinden soğutup senin birakmani sonra magdur rolu oynamayi istiyor bence
Bu sence sevgimi beni son bir yilda defalarca terk etti, her defasinda geri dondu bana ne istedigini bilmiyor her döndüğünde dedigi sensiz yapamıyorum
Ya bak kesinlikle sevgi degil benimde benzer bir iliskim oldu Şu an o farkli bir iliskide cok mutlu bende farkli bir iliskide yani sana gel git yapan seni uzen birisini sende sevemezsin aslinda takinti yapiyor olabilirsin hep bu sefer beni birakmayacak birakmasin istegi olabilir veya zamanla bu git geller sonucunda bana donsun beni sevsin ben onu birakayim beni uzdugu gibi ben onu uzeyim falan bile diyebilirsin
Evett sanırım o kadar cok isterdimki bana yasattiklarini yaşamasını.. aslinda tek istediğim onunla mutlu olabilmek elimden geleni yapıyorum mutlu olsun diyr ne istiyor guzel başarılı zeki ve arkadas canlisi biriyim o ise dışarıdan bakilinca benim icin dunya yakisiklisi bile olsa ortalama biri hatta herkes yakisikli olmadigini bile söylüyor offff bilmiyorum
Gercekten bak ona en guzel cevabi simdi onu birakip dondugunde cevao bile vermeyerek yaparsin ona yaranmak haddini bildirmeye calisarak degil sadece birak kendine odaklan yeni iliski yeni bi sosyal hayata odaklanman senin icin daha iyi olur ben o iliskiden sonra o kadar iyi bi iliskim olduki hani niye boyle kendimi yipratmisim falan diyorum
baskasi var tabi
Yok artik yapma oyle biri degil cok zengin isyeri felan var ve ben gizli bir iliskiyim evli degil tabiki bende degilim ama neden o zaman ayrilmasin ki benden ona hayatini yasamak istiyorsan yasa dedim ayrilmayi teklif ettim ama bana eger bunu isteseydim zaten yapardim ben seni istiyorum ben seni cok seviyorum bizim aile yapımıza gore cok sevdiğimi gosteremiyorun diyor oyle ogretilmedi oyle buyumedik biz diyor sevgisiz ailede buyumus biri
Aile yapınızı inceleyelim
Annemle babam ayri,
Kizkardesim ayri ben ayri 3 bayan ayni evde yasiyoruz aile
alıskanlık
Cok badire atlattık ama her defasinda bana geri döndü gözleri seviyor gibi bakiyor dokunurken cok aşık hissedebiliyorum ama kafayi yemek üzereyim nedennnn
bana sevgini geçiremiyorsun mesafe koysak iyi olacak herkes yoluna baksın va de
Benim ki bagimlilik gibi her an aklimda hic cikmiyor onu her gördüğümde nabiz atisina engel olamiyorum hayatimda ilk kez bu kadar cok birine baglandim