AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Yav ne uğraşacam, erkeklerin yapacağını sanmam öyle şeyler
Yapan niye yapar peki
Böyle bişey yapanda akılda yoktur karakterde
Vay be süper dedin. Peki akıl neden yoktur karakter neden yoktur sence
Appptal olduğu için
Hahaahja yani beyin yok diyorsun
Evet tam olarak öyle
Yapılabılır kabul etmeyen kız degerlıyse
Sen kızı kabul etmiyorsun sonra kızı kıskandiriyorsun bunun mantığı nerede?
Hee kızımı kabul etmedı cocuk
Evet çocuk kızı kabul etmiyor sonrada kızı kıskandırmak için oyun kuruyor kız orali olmayınca da peşinde koşuyor
Anladım tam tersı anlamıştım ben de ozman sacmalamıs yanı
Neden yapıyor sence ne düşünmüş olmalı şimdide peşinde dolaşıyor mesela?
Ozman ters tepmış yanı senı kıskandırıp gelırsın belkı doye yapmış ama yanlış yanı etkıleyemz senı bu sekılde
Ben niye geleyim ki beni reddeden o bu nasıl düşünce 😂😂😂
Kıskanırsın falan diye işte öyle düşünmüş galıba
Tamam
Pardon tamam kıskandım diyelim ne diyecem çocuğa djjdkd
Oğlanın vs demenı beklıyo olabılır
Pısmanım
Hakan bey o beni reddetti o beni kıskandırdı ben niye pişman olacam baştan anlatayım mı. O bana umut verdi sorunca da sevgilim var diyip yalan söyledi reddetti yani sonra arkadaşıyla birlikte bana oyun kurdular kıskandırma oyunu şimdide ben uzak durdum falan baya pişman peşimde koşuyor sevgili olmak için
Anlıyorum sımdıde işte yenıden olmak istiyor ağırdan sarmaya çalışmış kendını önce ama ters tepmış dıyorum bende
Böyle ağırdan alınmaz valla böyle kişiyi kaybeder saçmalık bu
Sevgilim var dedikten sonra, hiç kiskandirma yapmayacakti adam gibi gelip anlatacakti
Bende bunu diyorum işte sacmalamıs yanı ımkan varken ımkanı tepmıs sımdı pesıne düşmüş bırak surunsun sen öyle yapınca gelır nasılsa dıyıp düşmüştür pesıne amacı kötüde olabılır aslında bılemıyorumkı hanı kandırıp kullanıp bırakmak gıbı falan olabılırmı
Anladım sandı peşinden gelecem baktı gelmiyorum planları elinde patladı kendi kazdığı kuyuya kendi düştü dimi? Daha konuşacak cesareti yok kullanıp atsa en başta yapardı bunun amacı farklı
Kullanıp atmak dedıgım ısrar edersın dıye beklemıstır tek sefer konuşup gıdınce ıste pısman olup kendi yapmaya calısıyo olamzmı
Sevgilim var diyene kim ısrar eder ki? Edenler var mı? Aynen dediğin gibi beni kendine aşık zannediyordu havalanıp egolaniyordu zaten ben peşinden gitmeyince neye uğradığını şaşırmış halde etrafımda dolanıyor şu an
Eden kadın koz çok emın ol benlerde ol diyen çok var
Cidden mi? Yani ne diyorlar o kızı bırak beni al falan mı
Sadece zevk için yapamda var benı al dıyende çok böyle emın ol
Zevk anlamında değil ama bence buu dedi peşimde koşsun falan birnevi kendini Hint kumaşı sandı sizce hani ne yapsam da zaten beni seviyor kabul eder falan sonra baktı olduğu yerlere bile ayak basmıyorum bu sefer kendi kazdığı kuyuya kendi düştü
Yani öylede olabilir yaşı kac bu kışının ya da sızın
Onun 28 benim 25
Yanı mantıklı olgunlaşmış kısılerdınız aslında ama ne bılım
Benlik sorun yok ki ben bir şey yaptım mi sence?
Hayır senlık bır durum yok tamamen onun kabahatı
Bir de onu kabul etmeyeceğimi anlayınca suçu bana atıp gitti bir insan hiç mi kendinden utanmaz yazık cidden
Utanmayan utanmaz ıste dedıgım gıbı mesela başkasını bırak beni al diyenler gıbı falan utanıyomu
İşin garibi yüzüme bakamiyordu yani ne kadar rol olsa da utandığıdini kizardigini da gördüm 🤷🏻♀️
Yani dedıgın gıbı roldur başka insanlara bakmanı önerırım senı gerçekten mutlu edecek çok ınsan vardır cevrende
Ben de rol olduğunu düşündüm ama sonra onun beni görmediği bir yerden gördüm baya yikiikti bence bundan bir köy olmaz insanın kendine saygısı olur 28 yaşında yok pesten koşturma yok kiskandirma boş adam bu
Boş evet bu yüzden önemseme be kafandan çıkarmaya bak senin ıcın en güzeli bu olucaktır
Yaptığı hadsizlik laubeli saygısızlığı zoruma gidiyor mesela bir kız seni reddettiyse bitmistir seni gelip başka erkekle kıskandırma sonra peşinde koşup senin onunla olabilecegin haddini nereden buluyor dimi
Orası öyle ama sen bunu düşündükçe dahada hırslanacaksın dogrumu
Daha da sinirlenecem ama havasını aldı peşimde dört gezdi havası söndü halı çok komikti korka korka konuşmaya çalışıyor bana istediğim şeyleri getiriyor falan 😂🤷🏻♀️
Daha çok seyler yapar ama sonuca ulaşmaz dıye dusunuyorum ama senınde ıcınde var ona karsı belkı affedrrın ılerde
Yok affetmem ne yapabilir ki sence? Vagzecmesi için benim ne demem gerekir? Nasıl davranmam gerekiyo
Umursamaz olucaksın hatta başkalarına ılgı gosterıckesın oda bunu görecek
Ya başkasına ilgi gösterdim sadece öyle baktım yani bu da korktu sonra öyle gözümü kaçırdım diye rahatlıyor falan ne alaka ki 🤷🏻♀️ belki beğendim sonra oluruna bıraktım hemen diyor oh begenmedi kafasına giriyor beni izliyor tepkilerini falan 🤷🏻♀️
İyi yapıyorsun devam et bence kafayı yesın hakedıyor hatta gerçekten de konuş bırılerıyle
Ben o değilim valla onun gibi bir erkeği kiskandiracam diye başka erkeğin içine gireyim 😂
Ama sende ona bağlı kalmazsın yanı ıllakı hayatına yeni bırısı gırıcek onumu beklıceksın omurboyu
Yok ya yani onun gibi bir erkegin içine girmem kıskansın diye 😂
İlla orası olması önemli degıl senın begendıgın ıstedgın bırısı olabılır vardır etrafında sana bakan ılgı duyan
Haklısın zaten düşünsene bana yapmadığı şey kalmamış bir de benimle sevgili olmak için uğraşıyor yüzüme nasıl bakacaksın acaba insanda biraz utanma olur
Onda yüz olmayabılır ama sen dusuncelısın gururlusun bunu bir kenara bırakma vaktın geldi kafanda yer etmene bile yazık uzuldıgne yazık kendını degerlı gör hısset
Yok ya ömür boyu yüzümü bile göremez şükür kurtuldum p. slikten
Tamamdı kadar yanı kafandan çıkar rahatladgını gçhıdseceksın zaten dene
Tamam çok sağ ol
Ne demek herzman