Dost kalalım diyen eski sevgili iyi niyetli mi oluyor?

Eski sevgilimle 1 aydır ayrıydık. Bu süreçte başkalarıyla görüşüyordu. Ve yine bu sürecte annemi kaybettim. Eski sevgilim beni aradı ve dostun arkadasın olarak hep yanındayım ama sevgili olarak yokum dedi. Herzaman görüşelim bulusalım ama dost olarak dedi. Kabul etmiyorum dedim. Şimdi araya zaman girdi ve tekrar mesaj yazdı. Bu iyi niyetmi oluyor ben anlayamadım?

Dost kalalım diyen eski sevgili iyi niyetli mi oluyor?
Cevapla