ama haklı yani. empati kur. buluşacaksınız ama gelmiyor. yani çok iyi bir geçerli sebebin olması lazım. sen de o sebebi sunmamışsın ki sana böyle cümle kurmuş
o zaman geçmiş olsun. yanlış yapmışsın. buluşacaktın o ne içerse içsin sen kahveni içecektin yanında olacaktın. bazen sadece yanında olmak lazım. ayrıca buluşma ayarlamışsınız gitmeyen sen olmuşsun. empati kur bence anlıcaksın ne hissettiğini
noktalama işareti kullansana be kızım :) ben de diyorum bu kanka kim ne ara konuya dahil oldu :) bak böyle b*ktan bir sebep yüzünden hiç kimse ayrılmaz sevgilisinden. başka bir sebep olmadığına emin misin?
şimdi mesaj at ona. sırf bu yüzden mi ayrıldın benimle başka bir sebep yok demi? çünkü böyle bir şey yüzünden ilişkiyi bitirmen hiç mantıklı değil de. aynen böyle yaz yolla
ya üzülme ama seni sevmiyor kardeşim üzgünüm bunu söylediğim için. çünkü bu sebepten seven biri asla sevdiği kişiden ayrılmaz. çok saçma bir sebep bu. daha ciddi bir konu olsa aranızda kim bilir ne yapar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
E makul nedenin varsa gidemediysen 1 kerecik bunu demesi saygisizlik
bulusmak zorunda miyim lan de
e haklı
Çok biliyorsun galiba
ama haklı yani. empati kur. buluşacaksınız ama gelmiyor. yani çok iyi bir geçerli sebebin olması lazım. sen de o sebebi sunmamışsın ki sana böyle cümle kurmuş
Ben dedim ki ne içeceksin rakı dedi bende olmaz kahve içeriz dedim ondan trip atıyor
tamam sen rakı iç ben hakve içerim deseydin keşke
Alkollüydü konuşurken
o zaman bekle yarını. ayılınca belki yazar tekrar
Bugün olmadı 4 hafta oldu
o zaman geçmiş olsun. yanlış yapmışsın. buluşacaktın o ne içerse içsin sen kahveni içecektin yanında olacaktın. bazen sadece yanında olmak lazım. ayrıca buluşma ayarlamışsınız gitmeyen sen olmuşsun. empati kur bence anlıcaksın ne hissettiğini
O iptal etti
Ben değil
buluşmaya gitmedim yazmışsın?
O iptal etti dedim
hıııı sen rakı içmiceksin diye buluşmayı iptal etti ve sana trip mi atıyor?
Aynen öyle
ya yürüsün şöyle sağdan gitsin! boş ver üzülme. böyle dandik bir sebepten ayrılır mı ya bir insan :) ben de sen gitmedin sanıyorum.
Hayır kankam iptal etti bir anda. Bir de bana bakıp kafasını çevirdi 😂 çünkü hala seviyor olabilir mi
konu bildiğin arap saçı oldu beynim yandı benim. kankan kim senin ne oluyor laaaan. kankan ne zaman konuya dahil oldu anlamıyoruuuuuuum :) :)
Hayır kankam derken seni kastediyorum
Bana bakıp kafasını çevirmesi ne hala beğendiği icin mi
noktalama işareti kullansana be kızım :) ben de diyorum bu kanka kim ne ara konuya dahil oldu :)
bak böyle b*ktan bir sebep yüzünden hiç kimse ayrılmaz sevgilisinden. başka bir sebep olmadığına emin misin?
Yok hayır
Bakma meselesine ne diyorsun
şimdi mesaj at ona. sırf bu yüzden mi ayrıldın benimle başka bir sebep yok demi? çünkü böyle bir şey yüzünden ilişkiyi bitirmen hiç mantıklı değil de. aynen böyle yaz yolla
Engelliyim onda
Bakma meselesine ne diyorsun?
ya üzülme ama seni sevmiyor kardeşim üzgünüm bunu söylediğim için. çünkü bu sebepten seven biri asla sevdiği kişiden ayrılmaz. çok saçma bir sebep bu. daha ciddi bir konu olsa aranızda kim bilir ne yapar
Bakma meselesine artık bisey der misin
diyorum ya işte. bakması bir şey ifade etmez. sevmiyor ki. baksa ne olacak