Buluşma günü hiçbir şey yazmadı, sonra da unuttuğunu söyledi. Ne bu şimdi?

üniversitemde benden hoşlandığını söyleyen bir çocuk var bana instagramdan kahve içmek tanışmak istediğini söyledi gün ayarladık o gün hiçbir şey yazmadı aradan 3 gün geçti okulda beni görüp yanıma geldi ve aaa ben o günü unuttum kusura bakma telafi ederiz dedi gülerek ne bu

Buluşma günü hiçbir şey yazmadı, sonra da unuttuğunu söyledi. Ne bu şimdi?
Cevapla