Madem sevmiyor ne diye iftira atıyor, normalde bana bulaşmaması lazım değil mi?

4 ay konustuk defalarca buluştuk benimleyken bir baskasiylada birlikteydi yani iki kisiyi birden yurutuyordu beni biraki0 onunla sevgili oldu 4 ay sonra kiz buna tekmeyi basmış bu pisman olup bana yazdi bende duzelmistir diye affettim 1 kac gun sonra beni yine terk etti beni onu sevdigimi soyledim agladim beni taciz ediyorsun seni sikayet ederim dedi o gunden sonra bir daha aramadim yazmadim herseyini sildim aradan 2 ay gecti biri cikti karsima seminerde gordum etkilendim ekledim meger bunun arkadasiymis benim hakkimda ileri geri konusmus yok evimde kaldi birlikte olduk böyle bir şey yok

Madem sevmiyor ne diye iftira atıyor, normalde bana bulaşmaması lazım değil mi?
Cevapla