Çoğu erkek niye bu kadar hayattan bıkmış? Konuşmak için hiç uğraşmıyorlar, neden?

Selam diyor selam diyorum naber diyor iyim sen diyorum bende diyor bitiyor

Abazanlik yapanin bi amacı bi hedefi var dn azından bu hedefsizlerin amacı nedir ben anlamıyorum madem konuṣmak tanıṣmak istemiyorsunuz o zaman niye yazıyorsun? 5 saniye içinde 50 tane duygu değiṣimi oluyor

Çoğu erkek niye bu kadar hayattan bıkmış? Konuşmak için hiç uğraşmıyorlar, neden?
Cevapla