Selam diyor selam diyorum naber diyor iyim sen diyorum bende diyor bitiyor
Abazanlik yapanin bi amacı bi hedefi var dn azından bu hedefsizlerin amacı nedir ben anlamıyorum madem konuṣmak tanıṣmak istemiyorsunuz o zaman niye yazıyorsun? 5 saniye içinde 50 tane duygu değiṣimi oluyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Konuşmayı sevmeyen soğuk adamları bulma sende , bazıları bunu cool olduğunu saniyor siklemez tavırda olduğu için havalı olduğunu sanıyor 😂
Napsak kendimizi bir türlü birilerine sevdiremedik. En güzeli mesaj kutusu kapalı olsun dedik ona bile laf eden çıktı
Mesaj kutun neden kapalı ya sövücektim ana avrat
İnsan makarna ikram eder
Yoğurtlu sarımsaklı köylü makarnası ikram edebilirim anca şu an
Hee kendine şehir usulü bize gelince köylü usulü neyse olur ver bir tabak
Fakir eramızdayız şu an. Köylü makarna var sadece müessesemizde beyefendi. Buyrun afied
Eyvallah
Tonla kişiye yazdıklarından arada kaynıyor herhalde
sen o çocuğa hitap etmiyorsundur. yoksa döktürür bence
boş ver 3 kelime ile insan tanıyorsun kendini fazla yormadan :)
Türk erkeklerinin çoğu boş ve kabadır change my mind
kader bizi yine karşılaştırdı senorita
@tiredSavitar s. A
soğudum birden. d
Mont giy
biletimi aldım sıcak denizlere gidiyorum
Zenginsiniz galiba
çok sık değiştiririm denizimi. d tenim hızlıca uyum sağlar, ama çabuk bunalır
Anladım hocam iyi keyifler
hocasının bir tanesi. d derslerin bitince söyle
Bitmiyo tşkler
seninle uzun uzun uğraşır aklına girerdim de çok uykum var. d
Benim aklıma girmen için anca insanüstü bi varlık olman gerekir... İyi geceler gönül dostları
gönül dostları mı? bak şimdiden kalbi kapmışız, sol karıncığı alayım ben. hem ferah hem havadar
kapıyı dışarıdan kitleyip ananhtarı da bi denize atın lütfen
Çabuk soru sahibi anamıza sövmeden...
kimseddn korkmana gerek yok aşkkım. yanında ben varım. d
Iy bye
iyi geceler rüyanda beni gör : d
Kabus görmek istemiyorum
nsjskksk iyiydi
hem asi hem zeki
@tiredSavitar aynen knks uyu hadi
siz herkese sağık muamelesi yapıysunuz
ne yapsaydılar
bide teşekkür mü edelim
yazık, kaççiırıyolar senin gibi kızı tanımaktan vazgeçip demekki
heralde öldüğünü düşünüyor yazarken sonra bakıyor cevap var hala yaşıyorum deyip vazgeçiyor galiba
Sende hemen cevap verme. Biraz ısrar edene cevap ver
Bıktık artık, başlangıcı erkek yapıyorsa sizde adım atın bir kez sor napiyosun bugün mutlu musun de hayallerin ne diye sor kitapsız karı shsjs
Aslında güzel muhabbeti olan insanlar da var
Bursaki herkes yıkık nedense
Ne istiyorsun milletten
Bu seni hiç ilgilendirmez.
Yok ya bizde olmaz öyle seyker
Bende tam olarak bu yüzden yazmıyorum böyle iyi
bu çok iyiydi abi kız hakkı 😂😅
Merhaba
Ne amacla konustuguna bagli
amac icin yazarim sen. yaz bana
Duygu değişiminden kastın ne?
Selamlarrr
Benle bir konuş da sen konuşma gör 😂
Ben knsmk istiyorum
Kaç yaşındasın sen 😊
Tam tersi
Burdaki kızlara güvenmiyolar ondan
naber
Selam
Kaşar.