Vicdanım hiç rahat değil napmam lazım bu acı geçmiyor kendimi anlattım ama istemiyorum diyo inanmadı bana ama cidden vicdanım rahat değil 1 aydır yazmıyorum bu vicdan azabı nasıl geçer
4 yıllık ilişki benim hırsım yüzünden bitti
Vicdanım hiç rahat değil napmam lazım bu acı geçmiyor kendimi anlattım ama istemiyorum diyo inanmadı bana ama cidden vicdanım rahat değil 1 aydır yazmıyorum bu vicdan azabı nasıl geçer
4 yıllık ilişki benim hırsım yüzünden bitti
O kız olmadığına alış o zaman biz kadınlar ilgiyi isteriz normal olarak belki calışmayı beraber yapsaydınız kız ayrılmazdı ama biz kızlar olarak yaptığımız aktivetelerle bağlanırız beraber bir şey yapmayınca icimdeki duygular gider boş bakarız yanı uzun lafı kısası gecmiş olsun ama bir ihtimal var ona gercekten pişman oldunuzu kanıtlayın her gün kanıtlayın icinde az bir duygu varsa gercekten varsa o büyür coğarlır gercekten severek bakın ama rica ediyorum sizden inşallah tekrar kavuşursanız birlikte olur sanız hem düşünceli, saygılı ve değer veren birisi olun
Beraber çalışmamıza imkan yoktu çünkü onun üniversite hayalleri yoktu çalışmıyordu bile ben başarı hirsim yüzünden kaybedip üzdüm onu ayrıldığı için değil üzdüğüm için üzülüyorum
Kanıtlamak istedim inanmadı daha fazla üzüp yaralayamam onu
Hic mi bir şey yapmadınız
Eğer pişmanım diyipte kız aşırı derece üzülüyorsa kızın duygusu kalmamış demekki alış
Yani şöyle diyim iliskimizin başında ben çok yorulmuştum onun için bütün arkadaş çevremi bıraktım hayatımı düzene soktum çok ilgiliydim ama o bana karşı öyle degildi k sonra yoruldum ilişkiden bitirmek istedim iliskinin 2. Yılında olmuştu bu yorgunluk ama o çok üzülüyor diye bırakmadım. Geçen yılda sınav senemdi ailevi sıkıntılar çok fazlaydı. İyi bir meslek sahibi olmak ve iyi yerlere gelmek istiyordum o hırs yüzünden sevgimi bile unutmuştum sevgiyi bir kenara bıraktım hayatımın hiçbir noktasında bencil bir insan olmadım. Yani onu anlamadigim için çok üzülüyorum
Kız seni engellemediyse bu bana yazdıklarını kıza ss olarak at benim bu yazdığımı atma ama engellediyse başka hesap ac ya da başka bir arkadaşın telinden actır at olmaz red ediyorsa unut gitsin yani
Cevap
3Cevap
Ohhh çok sevindim vicdan azabı çektiğine😅
boş ver herkes böyle.
Dönmez
Gönlünü almayi dene
Denedim 1 ay boyunca inanmadı istemiyorum dedi. İnşallah çok mutlu olur ne diyim yapacak bir şey kalmadı
terkettim i
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?