Bir çocukla taniştim hoş bir tanisma oldu ve o günun sonu birlikte vakit gecirdik ve bu çocuğun cok ozguvensiz olduğunu fark ettim depresif bir kisiligi var bunu kendisi de soyluyor ben ise pozitif enerjik biriyim beni cok yorucak gibi hissediyorum ve bana hayatimda senin gibi birine ihtiyacım vardi dedi bu bana normal gelmedi ihtiyaç ürünü muyum ben:(( Şu an benimle flörtlesiyor günaydin mesajlari vs ve ben ayni heyecan ile cevap veremiyorum bu da beni uzuyor. Tatli bi cocuk uzmek istemiyorum kibar birisiyim insanlari kiramam ne yapsam bilemiyorum her gun flortlesir gibi konusmak istemiyorum ayrica 2. gunden bana hemen iltifatlar etmeye basladi bu ne hiz buna da inanmadim pek ama:Dd bi ilişki tavsiye istiyorum hiç iyi değilim bu konularda
Direkt birak
Deneyebilirsiniz
Olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer