Bu çocuk ile biz olur muyuz ne yapmam gerek?

Bir çocukla taniştim hoş bir tanisma oldu ve o günun sonu birlikte vakit gecirdik ve bu çocuğun cok ozguvensiz olduğunu fark ettim depresif bir kisiligi var bunu kendisi de soyluyor ben ise pozitif enerjik biriyim beni cok yorucak gibi hissediyorum ve bana hayatimda senin gibi birine ihtiyacım vardi dedi bu bana normal gelmedi ihtiyaç ürünü muyum ben:(( Şu an benimle flörtlesiyor günaydin mesajlari vs ve ben ayni heyecan ile cevap veremiyorum bu da beni uzuyor. Tatli bi cocuk uzmek istemiyorum kibar birisiyim insanlari kiramam ne yapsam bilemiyorum her gun flortlesir gibi konusmak istemiyorum ayrica 2. gunden bana hemen iltifatlar etmeye basladi bu ne hiz buna da inanmadim pek ama:Dd bi ilişki tavsiye istiyorum hiç iyi değilim bu konularda

Direkt birak
Deneyebilirsiniz
Olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bu çocuk ile biz olur muyuz ne yapmam gerek?
Cevapla