32 yasinda bende 27.. evlenmeyi düşünüyorum yaza. Ama surekli aklıma gecmisi geliyor konustuk defalarca kiz bacimdir evlendi barklandi cocugu var. Ben sana aşığım. Eskiden sen hayatımda yokken seviyordum diyor.
iliskileri 7 sene once bitmiş. Unuversite zamani ayni evde 3 sene yaşamışlar. İlkelerini yaşamışlar. Ama kiz bundan ayrilmis aralarında saygi bitmiş. Kiz baskasiyla evlenmis
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çay veya kahve içerken yanlışlık bardağa değmiş gibi üzerine dök. İçindeki küçük hissi yatıştırmış olursun
Yaptim herseyi :D çocuğun agzina sctim . Gitmiyo vazgecmio. Seviyor beni evet ama geçmişteki kizi unutmusmudur🙄🙄🙄🙄 yani ozamanlar seviyordu tamam ama 7 sene geçmiş
Bu kafa ile evlenirsen o evliliği sen yok edeceksin bunu unutma. 7 sene geçmiş daha ne ilişkisi ne sevgilisi?
Kizla ilkini yaşamış. Ona karşı hissi var mıdır? Ona da sorunca kavga ediyoruz. Hatta sevmediğini bacim diyor evlenmis cocugu var. Ben sana aşığım diyor. Ben takinti yaptim
Sen ona hatırlattıkça o ilkleri kafasında canlandırıyorsun farkında mısın peki? Adam bir süre sonra senin bu takıntılı halinden bıkacak ve kavga şiddetleri artacak.
Yani anıları unutmasada kıza karşı duygularını yitşrmiş olabilir.
Olabilir degil yitirmiştir. Bana cok aşık olduğunu hayatimin kadini ol diyor. Baskasi aklımda olsa senin günahını neden alayim diyor.
Ama dur sen ben yapacağımı biliyorum
Ne yapacaksın
sen bu kafa ile mutlu olamazsın, evlensen de hayatı zindan edersin. gel vazgeç
Edilemez ilkini benle yasayacakti. Canini yakacagim
Bence hayatta unutamaz
Kiz evlenmis ama... ayretten bana aşık olduğunu diyor. Ayrilalim desemde pesimde kosuyor
Uzun iliskiler kolay unutulucak seyler degildir
Kocana üzüldüm şimdiden
Ne alaka ben kendimi ilk bakire olarak ona saklayayım. O gitsin 7 sene önceki karıyla ilkini yasasin. Bana aşık olduğunu desin
Yuva yıkanın yuvası olmaz
Yuva yıkan ne alaka? Ben hayatinda yoktum. 6 sene kizla sevgiliydi. Aralarındaki saygi bitmiş. Kiz terk etmiş baskasiyla evlenmis... simdi 7 sene sonra karşısına ben ciktim evlilik düşünüyoruz. Ama kafam geçmişte unuttu mu kizi diye
Saplatilisin kızım gercekten
Kızı hayatından çıkarmış mı?
Kiz evli barkli. 7 sene önce bitmiş iliski. Çıkarmış bana aşık Şu an . Ama ben geçmişe takiyorum
İlkler kolay kolay unutulmaz. Unutulsa da arada akla gelir ama bu ona özlem duyulduğu veya ona sevgi duyulduğu için değil bir anı olarak. Kızı hayatından çıkarmışsa sorun yoktur diye düşünüyorum.
Sen miladimsin diyor bana. Kiz sadece bakirelik vererek ilki oldu. Herhangi bir fantezi vs yapamadılar. Bazi ilkleri benle yasadi ama ben bakireyim. Evlenince alcak. Yani 5 aya evlencez nasipse. Ama benim sorunum şu sanirim dedin ya ilkler unutulmaz diye. Ama ona karşı cinsellik dürtüsü olur mu? 7 sene geçmiş. Neyi unutamicak. Sadece ad olarak bilir
Sen kendini ona ve sadece ona vereceksin. Bu erkek için çok büyük bir gurur kaynağı. Kesinlikle olmaz.