ise ilk girdigimde o çocuğu fark etmedin erkek mağazasında çalışıyor iki üç gün sonra her sabah benim ise gittiğim saatte kapıda beklediği ben ise gidene kadar bana baktığını fark ettim bide gözlerini ayirmiodu. Tabi o zamanlar çocuğa odaklanmadim işime alışmaya calisodum sonra hoşlanmaya başladım her sabah ben işe giderken oda mağazanın önünde duruyordu yan yana çalıştığımız yerler. Bir gün akşam benim iş çıkışımda kapıda bekliodu gözlerimin içine uzun uzun baktı bende baktım acele ediodum bir yere gidecektim sizde göz damlası var mı dedi. Bende işte yeni olduğum için adama bilmiyorum ben ya dedim hemen gittim bir gün geçti iş yerindekilete sordum var mı diye yok dediler. Sonra çocuğa söylemeyi çok istedim hem muhabbet olur diye göz damlası yokmuş ya demek istedim ama hep utandım çekindim gitmeye yanına. Çocukla her gün bakisiyorduk her sabah beni bekliodu kapıda benim çıkış saatimdede kapida duruo bana bakiodu kepenkleri indirenene kadar. Cumartesi günleri o çalışmıyor. Ama beni görmeye geldiğini fark ettim çalıştığımiz yerler yan yana ama o tamda benim çalıştığım yerin yanında durmuş bana çok baktı ve bana bir şey sorcak gibiydi bende o gün sinirliydim o çocuğu görünce çok mutlu oldun ama belli edemedim yüzüne bakip offflayip hizlica gittim eve. O günden sonra daha bir hafta görmedim onu her gün beni bekleyen bana bakan çocuğu görmedim. Neyse üzerinden bir hafta geçti göz damlası geldi o çocuğu görüp söylemeyi çok istedim ama goremiyordum gördüğüm zamanda eskisi kadar bakmiodu o gün ona bakıp ofladiktan sonra. İş yerinde üst kattayken bı baktım kameradan bizim iş yerine gelmiş koşa koşa aşağı indim hoş geldiniz dedim hoşbuldum dedi. Arkadaşım sattı ona göz damlasını. Dünde sabah beni gördü kapıda kafasını salladı selam verir gibi kısık sesle günaydin dedi bende dedim. Çok az görüyorum artık onu ama gördüğünde de bakıyor ama ilk hafta cumartesi benim için geldiği çok belliydi ben ona bakıp ofladim canım gibi çocuk benimle konuşmak gibiydi o günden sonra değişti bana karşı öyle hissettim. Ama bu sabah günaydın dedi kafasını sallayarak selam verdi. Aşırı hoşlanıyorum ondan ve birbirimizi gördüğümüzde bakışiyoruz ben utandığım için çok bakmıyorum sizce ne yapayım nasıl ilgisini dikkatini çekerim her gün göremiyorum bir jac günde bir oda gördüğümde bakio yani çok özlüyorum çok hoşlanıyorum sizce onu nasik etkilerin birde erkek arkadaşım olmadığını anlamadı için ne yapayim sizce o çocuk benden nasıl etkilenir çok bakıo yicem ya maşallah çok yakışıklı erkekler akıl verin bana nolur nasıl etkilerim onu gördüğümde ne yapayım mesela bı sohbet gecmio aramızda sabah yanimizdan geçerken günaydın demisti nasil etkilenir benden onu nasıl etkilwirm yardım edin
.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Senin bişey yapmana gerek kalmamışki sen ondan beklemelisin sadece geçerken gülümsemen cesaret verebılır ona
Gerçekten mi sence benden etkilenmiş mıdır etkilenmeze bakarmi görünce öyle
Dikkatini çekmesen. Neden beklesin ve neden aynı saatte seni takip etsinki
Ama bayadir eskisi gibi görmüyorum ama dün günaydın dedi
Hmm bak işte yavaş yavaş ilerlemeye çalışıyor sende buna biraz yol açabilirsen tamamdır
Mesela bugün de görmedim onu. Ama işte nasıl yol açabilirim nasıl hoslanmasini sağlarım onun bendne
Gülümse bakarak ıcınden gelerek dudaklarını falan ısırman dıkkanını çeker emin ol
Yani ben konuşmaya calismayayim dimi onunla günaydın demek için hep onu gozetleyip etrafı kolluyorum ama olmuyor sadece gördüğüm zaman gözlerimi ayırmadan mi baksam etkilenir bakıp kacirsam mi etkilenir. Ben onu gördüğümde gülümseyip baksam onun benimle konuşmaya calismasinu istiyorum bı kiz olarak
Hayır gozlerını cekmekı bekledgını anlasın dıkklıce cılvelı gıbı yanı
O zaman ben onu uzaktan gördüğümde de yanına gidip günaydın demem sadece tebessüm edip bakarım ona. O adım atar mı sence o zaman bana
Eğer çok istıyosa senı arması gerek artık çünkü sende çok ıstıyorsun
Evet ona kalmış yani bir erkek olarak değil mi
Olması gereken o çünkü sen yaparsan senı hafıf olarak görüp amaçları farklı yereler gıdebılır
Evet doğru söylüyorsunuz bugünde görmedim nasil özledim ya
Özlemek güzeldir bekle ama sabret
Dün akşam iş cikisi minibüse binicekfim baktım beni gördü iş yerimin yaninda oturdu ben binene kadar beni izledi. Minibusede tam onun önünden bindim arkama döndüm minibüs kalkmadan minibüs gidene kadar beni izledi. Bu sabahta karşılaştık günaydın dedim oda bana dedi. İş çıkışı da bugün yine çıkış saatinde kapıya çıktı ben iş arkadaşımla yürüyordum kız benim hoşlandığım çocuk onun ve arkadaşına iyi akşamlar dedi onlarda benim arkadaşıma dedi. Ben biraz sinir oldum arkama döndüm bende ona iyi akşamlar dedim oda bana dedi. Arkama döndüğümde de bana bakıyordu çok bakisiylruz iş arkadaşım uzun süredir orada ve ordaki çalışanlara günaydın selam falan veriolar benim hoslandigim cocugada verio ama o çocuk kendisi bana veriodu. Çok baktı aşırı bugün. Sence benden hoşlanıyor mu ben gider gitmez ds içeri giriyor hemen
Hoşalnamsa bu kadar dikkat etmezdı heralde ve gıdınce içerıye gırmezdı demı
Doğru bende öyle düşündüm ama erkekleri en iyi sen anlarsin
Yani bence öyle
Bu sabah günaydın dedim ona günaydın nasılsın dedi iyiyim sen nasılsın dedim iyi iyi olmaya çalışıyoruz dedi Allah iyilik versin dedim amin sağol dedi gülümsedim iş yerime girdim ayyyyy ne düşünüyorsun akşamda çok baktı banaa
Bu sabah günaydın dedim ona günaydın nasılsın dedi iyiyim sen nasılsın dedim iyi iyi olmaya çalışıyoruz dedi Allah iyilik versin dedim amin sağol dedi gülümsedim iş yerime girdim ayyyyy ne düşünüyorsun akşamda çok baktı banaaa
Cesaret edemıyodur bence bütün mesele budur
Neden cesaret edemio olabilir ki bide bana hoslanmasa nasılsın dermiydi hemde aşırı bakio zaten erkek arkadaşlarıyla sohbete dalmısken beni görünce direk susup bana bakio. Bugün gelmiş ama çıkışta çıkmadı kapıya işimi vardı acaba
Olabılır tabıkı ama dıkkatınj cektgın barız belkı
Sence ne olacak ya onu tekrar gördüğümde gülümseyerek bakıp onun konuşmasını bekleyeyim yine dimi yoksa sabah ya da akşam glrurusem günaydın ya da iyi akşamlar diyeyimmi yoksa direk ondanmi bekleyeyim bu sefer
Hayır söyle konus senındenbos olmadgını anlasın eğer nıyetı yanlış bısey degılse
Niyeti yanlış bişey değilse derken bunu nasıl anlicamki ama bakınca öyle biri olmadığında belli
Konuşarak beklentılerıne ıstekelrıne bakarak
Korkuyorum bir yandan nasıl konuscam ne dicek acaba diye heycan yapiyorum
Geçer heyecan zamanla yeterki ıyı noyetlı olsun
Peki bu kadar aşırı bakışma varken arkadaşları ile sohbet ederken bile gözünü benden ayirmiyor gördüğü anda. Ama iki gündür de göremedim bugün calismio zaten. Fakat neden gördüğü an adım atmio olabilir bana aşırı bakisiyoruz biliomusun adım atsın istiyorum
Ya ben çok kötüyüm o gün ki bana ilk defa nasılsın dediği günden sonra bir haftadan fazla geçti o çocuğu görmüyorum neden ya sence. O bana ilk nasılsın dedi iyiyim sen nasılsın dedim iyi olmaya çalışıyoruz dedi Allah iyilik versin dedim amin sağol dedi gözlerimin içine bakiodu ben daha hicbisey demeden aceleyle iş yerime geçtim acele ediyordum. Acaba onunla konuşmak istemedigimimu düşündü sence ya gözükmüyor bir haftadan fazladır aşırı özledim çok kötüyüm kendimi suçlu yorum ben aceleyle hemen bişey demeden iş yerine geçtim ne görüşürüz ne kolay gelsin çocuğa hicbisey demedim o gün amin sağol dedi direk işe geçtim ben. O günden beridir görmedim ne yapayım ya nolur oku yalvaririm
Sen gitsen ya bır bahaneyle iş yerıne
Neden kötü oluyorsun sabırlı ol mantıklı ol sakın ol
Bir bahaneyle girdim zaten onların iş yerine mağazada calisiyir o hariç bütün çalışanlarla muhattao oldum bir haftadır göremiyorum onu. Çok dikkat te ediyorum oradami diye ama yok. Ya göremeyince de sıkıntı yapıyorum. Sence o bana amin sağol dediğimde ben beklemedim direk hızlıca içeri girdim diye rahatsız olduğumu düşünmüş müdür ama ilk ben ona günaydın diyince nasılsın dedi o bana. Sence neden böyle yapior ben yanlış bişey yapmismiyim yanlış mı anladı acaba bir erkek olarak sen daha iyi anlarsın
Sanmam neden yanlış anlasın kı terslemedıysennsorun yoktur bence sabırlı ol sakın ol Illakı çıkar dayanamaz yeniden karşına
İnşallah ya yok tetslemedim sadece acele konuştum en son bişey demedim hızlı işime gectim ama onun dışında görünce tebessumde ediyorxum hep sence gorurmuyumeyine görürsem bu seferde ben nasılsın diyeyimmi
De Tabıkı ne kaybedesınkı bekle Illakı çıkar karsına
Bide sence glrurusem diyeyimmi hastami oldun kan gündür gozukmuosunefalan sence ne dieyyim ya da sadece günaydın nasılsın mi diyeyim
Göremıyorum seni hayırdır dıyebılırısn bıseymı oldu dıye
Git anlat işte ona çocuk sana baktiysa demekki senden hoşlanıyordur
Ben asla konuşmam ama her gün gormuyorum ki görünce çok bakio kafa sallio bazen
Ortak arkadaş varsa ona şöyle mektup yazsın ya da ona söylesin biz lisede öyle yapıyorduk bu işlerin mantığı böyle çekingen olmayacan ya da gidip arkadaşına diycen
Mektup ne ya cocukmuyuz😂 ben diyorum ki öyle konuşamıyoruz her gün göremiyorum onu gördüğümde kimse kafa sallio günaydın dio nasik ilgisini dikkatini çekerim benden nasik hoşlanır sadece bakisabiliuoruz
gerek yok o sana gelır
Nasıl yani nasıl gelcek
gelır gelır sen rahat ol
Nerden biliosun
erklerın derdı nedır csnım
çok kolayy
Nasıl ya lütfen yaridm et
Ben orspu değilim yalnız firikik vermem yatmam biseyler yapmam kendimi kullandirtmam bunu bilerek burdan yaz ama
öyle demek istemedim
Ya tamam burdan anlat ya da özelden bekliyorum