Yeni işe başladım yan dükkanda çalışan çocuğa vuruldum nasıl ilgisini çekerim?

ise ilk girdigimde o çocuğu fark etmedin erkek mağazasında çalışıyor iki üç gün sonra her sabah benim ise gittiğim saatte kapıda beklediği ben ise gidene kadar bana baktığını fark ettim bide gözlerini ayirmiodu. Tabi o zamanlar çocuğa odaklanmadim işime alışmaya calisodum sonra hoşlanmaya başladım her sabah ben işe giderken oda mağazanın önünde duruyordu yan yana çalıştığımız yerler. Bir gün akşam benim iş çıkışımda kapıda bekliodu gözlerimin içine uzun uzun baktı bende baktım acele ediodum bir yere gidecektim sizde göz damlası var mı dedi. Bende işte yeni olduğum için adama bilmiyorum ben ya dedim hemen gittim bir gün geçti iş yerindekilete sordum var mı diye yok dediler. Sonra çocuğa söylemeyi çok istedim hem muhabbet olur diye göz damlası yokmuş ya demek istedim ama hep utandım çekindim gitmeye yanına. Çocukla her gün bakisiyorduk her sabah beni bekliodu kapıda benim çıkış saatimdede kapida duruo bana bakiodu kepenkleri indirenene kadar. Cumartesi günleri o çalışmıyor. Ama beni görmeye geldiğini fark ettim çalıştığımiz yerler yan yana ama o tamda benim çalıştığım yerin yanında durmuş bana çok baktı ve bana bir şey sorcak gibiydi bende o gün sinirliydim o çocuğu görünce çok mutlu oldun ama belli edemedim yüzüne bakip offflayip hizlica gittim eve. O günden sonra daha bir hafta görmedim onu her gün beni bekleyen bana bakan çocuğu görmedim. Neyse üzerinden bir hafta geçti göz damlası geldi o çocuğu görüp söylemeyi çok istedim ama goremiyordum gördüğüm zamanda eskisi kadar bakmiodu o gün ona bakıp ofladiktan sonra. İş yerinde üst kattayken bı baktım kameradan bizim iş yerine gelmiş koşa koşa aşağı indim hoş geldiniz dedim hoşbuldum dedi. Arkadaşım sattı ona göz damlasını. Dünde sabah beni gördü kapıda kafasını salladı selam verir gibi kısık sesle günaydin dedi bende dedim. Çok az görüyorum artık onu ama gördüğünde de bakıyor ama ilk hafta cumartesi benim için geldiği çok belliydi ben ona bakıp ofladim canım gibi çocuk benimle konuşmak gibiydi o günden sonra değişti bana karşı öyle hissettim. Ama bu sabah günaydın dedi kafasını sallayarak selam verdi. Aşırı hoşlanıyorum ondan ve birbirimizi gördüğümüzde bakışiyoruz ben utandığım için çok bakmıyorum sizce ne yapayım nasıl ilgisini dikkatini çekerim her gün göremiyorum bir jac günde bir oda gördüğümde bakio yani çok özlüyorum çok hoşlanıyorum sizce onu nasik etkilerin birde erkek arkadaşım olmadığını anlamadı için ne yapayim sizce o çocuk benden nasıl etkilenir çok bakıo yicem ya maşallah çok yakışıklı erkekler akıl verin bana nolur nasıl etkilerim onu gördüğümde ne yapayım mesela bı sohbet gecmio aramızda sabah yanimizdan geçerken günaydın demisti nasil etkilenir benden onu nasıl etkilwirm yardım edin

.

Yeni işe başladım yan dükkanda çalışan çocuğa vuruldum nasıl ilgisini çekerim?
Cevapla