Evlilik düşündüğüm sevgilimle tartıştığımda bu olayı aşamıyorum, tartışma olmadan ilişki yürütmek mümkün mü?

evlilik düşündüğüm sevgilimle tartıştigimda bu olayı aşamiyorum. 1 yıllık sevgililik sürecinde toplasan 3 kere falan tartişmişizdir. bunun 2si benim gereksiz kıskançlık krizlerimden ötürü oldu, normal bir şey mi bu? tartıştıktan sonra çok üzülüyorum hatayı hep kendimde buluyorum ki çoğu zaman öyle oluyor. bir erkek bu tartışmalar çoğaldığında ayrılmayı seçer mi? ya da tartışma olmadan ilişki yürütmek mümkün mü?

Evlilik düşündüğüm sevgilimle tartıştığımda bu olayı aşamıyorum, tartışma olmadan ilişki yürütmek mümkün mü?
Cevapla