2 seneye yakın ilişkimiz oldu ve ilk aşık olduğum kişiydi. Onu nasıl unutabilirim?

Şimdi benim 2 seneye yakın bi ilişkim oldu ilk aşık olduğum kişiydi ve birlikte iyi kötü çok şey yaşadık ama uzak mesafeydi ve en ufak tartışamalara zamanla tahammülümüz kalmadı. Ben ilgi bekliyordum ve onun bana ayırıcak zamanı yoktu. Sürekli ayrıl barışlı bi toxic ilişki oldu zamanla ve en sonunda bitti. Ama unutmakta zorlanıyorum hatta unutmam istiyor muyum bilmiyorum. Yaşayan biri bana durumu detaylı anlatabilir mi? Cidden ihtiyacım var...

2 seneye yakın ilişkimiz oldu ve ilk aşık olduğum kişiydi. Onu nasıl unutabilirim?
Cevapla