Yatakta sevgiliniz ya da eşiniz ile konuşarak uyumayı seviyor musunuz?
ya da sırtınızı dönüp uyanlardan mısınız?
ya da sırtınızı dönüp uyanlardan mısınız?
Konusmk degilde sarmas dolas uyumak oooff ooofff daha cok gncim evlenemm :(
:D :D :D
Seneler çabuk geçer büyümek istemezsin
Bu Günlerini özlersin ;)
O da sıkıcı olur ama demi? Her yaşın ayrı bir güzeliği var. Talebe iken mezun olmayı beklersin, iş bulup çalışmayı, evlenmeyi, çocuk sahibi olmayı, onları yetiştirmeyi, okutup evlendirmeyi, torun beklemeyi. Bunların hepsinin güzeliği ayrı
Evet onu hepimiz yapmamız lazım :)
Ben teşekkür ederim genç arkadaşım :)
severimde sevgilim eşim yok malesefki ilerde olursa tabikide...
Cevap
2Cevap
Ben elini tutarak uyumayı seviyorum.
Konuşarak uyunmaz ki O_o
Uykum geldiginde uyurum.
Olsaydi cok severdm galiba
Olur bir gün :)
Sarılmak ve nefesini hissetmek
Geldim uyuyalim hadi canım :*
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar