Fakültede tam bir beyefendi bir çocuk var hoşlanıyorum ama?

Tıpta aynı sınıftayız. Çok çekiniyorum, hoşlandığım insanlardan çekinirim zaten de. Çocuk hem iyi aile terbiyesi almış hem yakışıklı ve çok sempatik yaa. Keşke benim olsa. Sosyal medyası da yok bir whatsabı var yazmaya da çekiniyorum. Sadece görünce selamlaşıyoruz.
Fakültede tam bir beyefendi bir çocuk var hoşlanıyorum ama?
Cevapla